سامسونگ گوشی ویژه سیستم عامل Android Go را عرضه می‌کند

۱۳ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Android Go

از چند ماه پیش شایعات زیادی در مورد تلاش سامسونگ برای طراحی و ساخت یک گوشی میان‌رده مجهز به سیستم عامل Android Go در رسانه‌های حوزه‌ی تکنولوژی منتشر شد که هیچ‌کدام از این شایعات از سوی سامسونگ تایید یا تکذیب نشدند. روز گذشته عکسی از یک گوشی هوشمند منتشر شد که گفته می‌شود یکی از محصولات جدید سامسونگ و به احتمال زیاد همان گوشی مجهز به نسخه‌ی سبک و ساده‌ی سیستم‌ عامل اندروید است. تصاویر این گوشی جدید که به احتمال زیاد Galaxy J2 Core نام دارد توسط وب‌سایت خبری SamMobile منتشر شده‌اند.

اخیرا عکس‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ مراحل پایانی ساخت یک گوشی هوشمند ویژه برای Android Go را گذرانده است. به احتمال زیاد این گوشی که یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

در این تصاویر علاوه بر نمایش ویژگی‌ها و اطلاعات سخت‌افزاری گوشی، نمایی از ظاهر Android Go هم دیده می‌شود که در این گوشی همچنان با پوسته‌ی کلاسیک سامسونگ پوشانده شده است. با توجه به توانایی‌های این نسخه از اندروید، اطلاعات نمایش داده شده از ویژگی‌های سخت‌افزاری محصول جدید سامسونگ مطابق با پیش‌بینی‌ها هستند. گفته می‌شود این گوشی ممکن است بخشی از پروژه‌ی مشترک گوگل و سامسونگ برای انتشار سیستم عامل Android Go باشد. پروژه‌ی جدید گوگل طراحی یک نسخه‌ی سبک از سیستم عامل اندروید را در برنامه‌ی خود دارد. این نسخه‌ی اندروید قرار است برای گوشی‌هایی با قابلیت‌های متوسط و قیمت پایین طراحی شده تا افراد بیشتری بتوانند به راحتی از امکانات این سیستم عامل استفاده کنند.

Android Go

Android Go در واقع زیرنسخه‌ای از نسخه‌ی Oreo 8 اندروید محسوب می‌شود که قرار است سبک‌تر و سریع‌تر باشد. هرچند گوگل هیچ‌گاه از ارائه‌ی گوشی‌های مخصوص برای این نسخه از اندروید خبری نداد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ برای این نسخه‌ از اندروید برنامه‌ی ویژه‌ای دارد. اگر پوسته‌ی اختصاصی سامسونگ را نادیده بگیریم، تمام مشخصات این گوشی جدید برای انطباق با Android Go طراحی شده‌اند. هرچند بنا به گفته‌ی افرادی که این گوشی را آزمایش کرده‌اند، هنگامی که برای اولین بار آن را در دست می‌گیریم به نظر می‌رسد با نسخه‌ی ساده شده‌ای از گلکسی S9 مواجه شده‌ایم.

هنوز هیچ خبری از زمان  عرضه‌ی گوشی مخصوص Android Go منتشر نشده است. سامسونگ در برابر سوالاتی مثل قیمت این گوشی جدید یا کشورهایی که این محصول در آن‌ها ارائه خواهد شد کاملا سکوت کرده است. اما می‌توان گفت با توجه به عکس‌های منتشر شده از گوشی Galaxy J2 Core، سامسونگ به زودی این گوشی را به بازار خواهد فرستاد.

منبع:‌ The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه