عضو جدید خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت در راه است

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت به سرعت در حال گسترش دادن برند «سرفیس» (Surface) است. از تبلت‌های Surface Pro گرفته تا لپ‌تاپ Surface Book از جمله محصولاتی هستند که این شرکت آن‌ها را با برند سرفیس عرضه کرده است. حتی شایعات می‌گویند که در آینده یکسری کامپیوتری بدون کیس (All in One) و گوشی جدیدی با نام «سرفیس فون» (Surface Phone) هم راهی بازار خواهند شد؛ اما شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که مایکروسافت در حال ساخت یک صفحه کلید بلوتوثی جدید با عنوان «سرفیس کیبرد» (Surface KeyBoard) است.

مایکروسافت در حال ساخت صفحه کلید بلوتوثی Surface است.

البته این بار اولی نیست که مایکروسافت دست به ساخت صفحه کلید و حتی ماوس می‌زند؛ اما قصد دارد محصول جدید خودش را با عنوان سرفیس راهی بازار کند. مشخص است که این شرکت قصد دارد تمام سخت‌افزارهای خودش را با نام Surface راهی بازار کند.

هنوز اطلاعات زیادی از صفحه کلید جدید مایکروسافت منتشر نشده؛ اما به این موضوع اشاره شده که این محصول بلوتوثی خواهد بود و می‌توان آن را به محصولات مختلف متصل کرد. البته باید انتظار این را داشته باشیم که صفحه کلید مایکروسافت با دیگر محصولات سرفیس هماهنگی‌های بیشتری داشته باشد. به احتمال زیاد به‌زودی از این محصول اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سام

    برند محبوبی در جهان نیست و استقبال فروشش هم بسیار کم هست.

    1. حامد

      دوست عزیز
      شما ابتدا یکی از محصولات مایکروسافت رو امتحان کنید
      بعدش از این برند انتقاد کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه