عملکرد خارق‌العاده ردمی ۱۰X تنها ۵ دقیقه بعد از آغاز فروش رسمی

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ردمی 10X

ردمی ۱۰X تنها به ۵ دقیقه زمان نیاز داشت تا در اولین دوره از فروش رسمی خود، ۱۰۰ میلیون یوآن یا به عبارتی ۱۴ میلیون دلار فروش داشته باشد.

اینطور که به نظر می‌رسد، بخش بزرگی از این درآمد مربوط به ردمی ۱۰X 5G بوده چون روز گذشته اولین دوره از فروش رسمی آن آغاز شد ولی نسخه ۴G آن از هفته گذشته در دسترس قرار داشت.

به گزارش وب‌سایت Mi.com، تمام موجودی نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی مجهز به اینترنت ۵G این محصول به فروش رفته ولی نسخه‌های ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ هنوز برای خرید در دسترس قرار دارند.

شیائومی تاکنون ۵۰.۰۰۰ دستگاه از این سری را به فروش رسانده که خب دقیقا مشخص نیست کدام نسخه چه سهمی از این ۵۰.۰۰۰ تا را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: گوشی‌های پایین‌رده ردمی ۹ شیائومی با امکانات جذاب راهی بازار می‌شوند

با توجه به عملکرد بسیار خوبی که این گوشی‌ها از خود نشان دادند، اینکه با عرضه رسمی ردمی ۱۰X پرو ۵G در تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) مجددا شاهد چنین استقبال بی‌نظیری باشیم دور از انتظار نیست.

ردمی ۱۰X پرو ۵G از دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابری، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو، دوربین سلفی با کیفیت‌تر و همچنین شارژر سریع‌تر ۳۳ واتی بهره می‌برد و به همین خاطر ۲.۲۳۰ یوآن (۳۱۵ دلار) قیمت گذاری شده.

بیشتر بخوانید: شیائومی می بند ۵ با قابلیت کنترل دوربین گوشی راهی بازار می‌شود

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ایمان

    سامسونگ از این بهتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه