عکاسی پرتره ممکن است به Galaxy S8 اضافه شود

۲۶ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به لطف دوربین‌هایی با لنز دوتایی، گوشی‌هایی مثل آیفون ۷ پلاس یا گلکسی نوت ۸، می‌توانند با تشخیص عمق اجسام، افکت بوکه به تصویر اضافه کنند و عکس‌هایی شبیه به دوربین‌های DSLR بگیرند. در چنین تصاویری جسمی که سوژه‌ی اصلی عکس است و پس‌زمینه‌ی آن، با یک افکت تار شدن، از همدیگر جدا می‌شوند.

ممکن است در آپدیت نرم‌افزاری بعدی، قابلیت عکاسی پرتره به گوشی اضافه شود.

گوشی‌های هوشمند بیشتر به نرم‌افزار خود برای ساخت چنین افکتی وابسته هستند و به همین دلیل است که گوشی Pixel 2 می‌تواند با یک لنز هم این کار را انجام دهد. این موضوع باعث شده تا کاربران گوشی‌هایی مثل Galaxy S8 هم داشتن یک حالت پرتره را در گوشی‌های خود، دور از ذهن نبینند. به نظر می‌رسد که سامسونگ همین حالا هم مشغول کار روی چنین قابلیتی است.

در ایمیلی که یکی از کارمندان بخش پشتیبانی سامسونگ، به این نکته اشاره شده که ممکن است در آپدیت نرم‌افزاری بعدی، قابلیت عکاسی پرتره به گوشی اضافه شود. ممکن است که این قابلیت فعلا آماده نباشد و به این زودی‌ها هم عرضه نشود، یا اینکه حالت پرتره Galaxy S8 هیچ وقت از حالت آزمایشی خارج و برای کاربران عرضه نشود.

باید منتظر اعلام رسمی خبر از سوی سامسونگ باشیم و فعلا هیچ چیز قابل تایید نیست. با این حال، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که قابلیت Selective Focus گوشی‌های Galxay S8 هم کم و بیش افکت بوکه خوبی به تصاویر می‌دهد و می‌توانید فعلا از آن استفاده کنید.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه