عکس‌های شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای با Galaxy S7 Edge

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7

وقتی در مورد جایگزین شدن دوربین‌های کامپکت با دوربین گوشی‌های هوشمند می‌اندیشیم با مسیری طولانی روبرو خواهیم بود. البته قطعا هنوز گوشی‌هایی وجود دارند که قادر نیستند جای یک دوربین واقعی را پر کنند ولی از سوی دیگر گوشی‌های نظیر Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge با دوربین‌های بسیار خوب خود به پیشرفت در این مسیر کمک می‌کنند. سنسور به‌کاررفته در دوربین این دو گوشی جزو بهترین سنسورهای موجود در عالم گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. بنابراین زمانی که سامسونگ Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge را معرفی کرد ما می‌دانستیم که این گوشی‌ها دوربین بسیار خوبی خواهند داشت. بااین‌حال سامسونگ ترجیح داده از یک عکاس حرفه‌ای دعوت کند تا قابلیت‌های Galaxy S7 Edge را در عمل برای ما به نمایش بگذارد.

«تیراساک ساکسریتاوی» (Theerasak Saksritawee) نام یک عکاس حرفه‌ای تایلندی است که به دعوت سامسونگ با در دست داشتن یک گوشی Galaxy S7 Edge همراه با Lens Cover به عکاسی از مناظر دیدنی تایوان پرداخته. مجموعه عکس‌هایی که او از مناظر مختلف تایوان گرفته تصاویری بسیار زیبا را به نمایش می‌گذارند و به‌خوبی نشان می‌دهند که سنسور دوربین این گوشی تا چه اندازه قدرتمند است.

برای آگاهی بیشتر لازم است اضافه کنیم که هر دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.7، لرزشگیر اپتیکال و تکنولوژی فوکوس خودکار «پیکسل دوتایی» (Dual Pixel) مجهز هستند. ترکیب مناسب سخت‌افزار و نرم‌افزار در این گوشی‌های هوشمند آن‌ها را در بالای فهرست برترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ از دید سایت تخصصی DxOMark قرار داد.

حال خود را برای شگفت‌زده شدن با دیدن این عکس‌های زیبا آماده کنید. تمام این عکس‌ها در تایوان گرفته شده‌اند و همان‌طور که می‌بینید Galaxy S7 Edge در تمام شرایط نوری بسیار خوب عمل کرده است. بنابراین اگر به عکاسی موبایل علاقه دارید قطعا پرچم‌داران جدید سامسونگ می‌توانند گزینه‌های خوبی برای شما باشند.

۰۱ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7
۰۳ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7
۰۲ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7
۰۴ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7
۰۵ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7
۰۶ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7
۰۷ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7
۰۸ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7
۰۹ - عکس شگفت‌انگیز عکاس حرفه‌ای سامسونگ Galaxy S7

منبع: Samsung Newsroom

Digikala Mag Telegram Channel

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حامد

    لود شدن تصاویر و ویدیو ها به شدت نا امید کنندس، کمی سایتتون رو برای اینترنت ایران بهینه کنید 😐

    ویدیو ها بدون اپیمایز شدن و پویایی با تو جه به سرعت نت، نبود امکان دانلود، تصاویر هم تا بحال نشده بعد از کلیک کردن لود شه 😐

    به اضافه که نود درصد مواقع ارسال نظر با اروره لطفا کمی اهسته تر رو برو میشه!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه