عکس مدل مشکی گلکسی S7 Edge لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

عکس مدل مشکی‌رنگ گوشی گلکسی S7 Edge روی اینترنت منتشر شد.

چیزی تا شروع کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 باقی نمانده و بازار حرف و حدیث‌ها در مورد تازه‌های دنیای موبایل داغ است. مخصوصا گوشی‌های جدید سامسونگ، گلکسی S7 و S7 Edge که ویژگی‌ها، ظاهر و دوربین‌شان یکی از موضوعات بحث‌برانگیز این روزهاست.

در جدیدترن تصویر لورفته، مشاهده می‌شود که مدل مشکی گلکسی S7 Edge رنگی یکدست دارد و در حاشیه‌ها اصلا سایه یا تن رنگی متفاوتی ایجاد نشده است.

تا پیش از این رندرهایی از این گوشی‌ها دیده بودیم و تصویرهایی هم توسط سایت‌های متفرقه لو رفته بود. حالا در جدیدترین اخبار، عکس‌هایی حقیقی از مدل مشکی‌رنگ گوشی‌ گلکسی S7 Edge روی اینترنت منتشر شده که روبه‌رو و پشت گوشی را به ما نشان می‌دهد.

تصاویر تنوع رنگی گلکسی S7 Edge قبلا توسط Evleaks@ منتشر شده بود. در آن منبع خبری سه تنوع رنگی مشکی، طلایی و نقره‌ای این مدل گلکسی مطرح شده بود. در خبری دیگر هم درباره تنوع رنگی گلکسی S7 خبرهایی شنیدیم و تصاویری دیدیم.

حالا در جدیدترن تصویر لورفته، مشاهده می‌شود که مدل مشکی گلکسی S7 Edge رنگی یکدست دارد و در حاشیه‌ها اصلا سایه یا تن رنگی متفاوتی ایجاد نشده است.

اگر یکنواختی در رنگ و سادگی گوشی نظر شما را جلب نمی‌کند، گفته شده که سامسونگ مدل‌های ابرقهرمانی گلکسی S7 را هم تولید خواهد کرد. ابرقهرمان‌های معروف کمیک‌های مارول؛ بتمن و سوپرمن که شما می‌توانید آن‌ها را به عنوان گوشی خودتان انتخاب کنید.

سامسونگ سال گذشته برای مدل گلکسی S6 هم مدل ابرقهرمان‌ها را به تعداد محدود تولید کره بود.

Samsung-Galaxy-S7

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    منتظریــم …

  2. Avatar Amir

    دوباره باز صابونی دیگر تولید شد:))))

    1. Avatar اههممم٣

      صابون مشکی!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه