از عکس‌های جدید تا هدفون جدید؛ گلکسی اس۱۰ مدام لو می‌رود

۱۸ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

هرچه به یکم اسفند ماه امسال و معرفی سه گوشی گلکسی اس۱۰ نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای و شایعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شود. روز گذشته سه خبر مختلف از گلکسی اس۱۰ به فاصله زمانی کم منتشر شد که در این پست هر سه این خبر‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم. ابتدا چهار عکس از گلکسی اس۱۰ و اس۱۰ پلاس منتشر شد که این گوشی‌ها را در حالت روشن نشان می‌دهد. سپس عکس‌های رندر رسمی از این گوشی‌ها منتشر شد و پس از آن، شاهد اولین عکس از هدفون بدون سیم جدید سامسونگ بودیم که به صورت بی‌سیم، با گلکسی اس۱۰ شارژ می‌شود.

بگذارید ابتدا سراغ تصاویر زنده از این گوشی برویم. این عکس‌ها توسط کاربری با نام SaudiAndroid در توییتر منتشر شده و گلکسی اس۱۰ و اس۱۰ پلاس را نشان می‌دهد. مهم‌ترین نکته‌ای که در این تصاویر برای اولین بار دیده می‌شود، محل قرار گیری سنسور اثر انگشت در دو گوشی اس۱۰ و اس۱۰ پلاس است. سنسور اثر انگشت در این گوشی‌ها، در زیر نمایشگر و در قسمت پایینی نمایشگر خواهد بود. گوشی گلکسی S10 E نیز سنسور اثر انگشت را در لبه سمت راست گوشی خواهد داشت.

عکس‌های دیگری که از S10 لو رفته، تصاویر رندر رسمی از این گوشی است که این دستگاه را در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز نشان می‌دهد. نسخه سفید به نظر می‌رسد نوعی بازتاب صورتی رنگ هم دارد.

جدا از رنگ‌های بالا، WinFuture که این تصاویر رندر را مشخص کرده، نسخه سرامیکی از S10 را با نسخه معمولی آن هم مقایسه کرده است. همانطور که در عکس زیر می‌بینید، نسخه سرامیکی از گلکسی اس۱۰، رنگ مشکی روشن‌تری نسبت به نسخه مشکی رنگ دستگاه دارد.

همچنین در عکس‌های زیر، می‌توانید مقایسه گلکسی اس۱۰ با گلکسی اس۱۰ پلاس را هم مشاهده کنید. این دو گوشی از نظر باتری، اندازه نمایگشر و تعداد دوربین سلفی با یکدیگر تفاوت خواهند داشت و در پشت هر دو گوشی، سه دوربین دیده می‌شود.

در آخرین خبری که از این گوشی‌ها منتشر شده، شاهد اولین تصویر از نسل جدید هدفون‌های کاملا بی‌سیم سامسونگ هستیم. آنطور که در این تصویر مشخص شده، قسمت زیرین قاب این هدفون، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین پیش‌تر در شایعات داشتیم که گلکسی اس۱۰ مثل هواوی میت ۲۰ پرو، از شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند و با توجه به عکس زیر، تایید می‌شود که هدفون‌های جدید سامسونگ، به صورت بی‌سیم توسط گلکسی اس۱۰ شارژ می‌شوند. از نظر طراحی، این هدفون‌ها تغییر زیادی نسبت به Gear Icon X نداشته‌اند اما احتمالا با نام جدید Galaxy Buds عرضه می‌شوند تا دیگر نام همه محصولات سامسونگ در حوزه موبایل، با گلکسی شروع شود.

هدفون سامسونگ گلکسی بادز، قرار است قیمتی در حدود ۱۴۹ یورو داشته باشد تا به این ترتیب به صورت مستقیم با ایرپادزهای اپل رقابت کند.

به این ترتیب سامسونگ مراسم شلوغی را در تاریخ یک اسفند برگزار خواهد کرد. این شرکت باید سه گوشی گلکسی اس۱۰، هدفون‌های گلکسی بادز، ساعت هوشمند گلکسی اسپرت و همچنین گوشی تاشو خود با نام گلکسی F را معرفی کند. از همین حالا می‌توانیم بگوییم این بزرگ‌ترین مراسمی است که سامسونگ تا به حال برگزار کرده و بی‌صبرانه منتظر یکم اسفند هستیم. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    واقعا محشره،من‌ که دارم لحظه شماری میکنم برسه،یعنی هرطور شده باید بخرم

  2. Avatar saeed

    خدایا یک اسفند کی میرسه تا شاهکار سامسونگ رو تو دهمین نسل گالکسی اس ببینیم.

  3. Avatar محمد

    جالب تر شد!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه