عکسی از پنل گلکسی A8s همراه با بریدگی نمایشگر لو رفت

۲۹ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که از ابتدای ترند شدن بریدگی یا همان ناچ در نمایشگر‌های موبایلی، از استفاده از این بریدگی‌ها امتناع کرده است. اما اخیرا این شرکت تکنولوژی‌های جدید خود در زمینه نمایشگر را با نام Infinity-V، Infinity-U معرفی کرد که در این نمایشگر‌ها، شاهد ناچ یا بریدگی برای دوربین سلفی خواهیم بود. حالا عکسی از پنل نمایشگر گلکسی A8s منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی، اولین تلفن هوشمند سامسونگ خواهد بود که به نمایشگر Infinity-U مجهز می‌شود و دارای بریدگی U شکل برای دوربین سلفی خواهد بود.

فردی که این تصاویر را منتشر کرده، ادعا می‌کند این عکس‌ها مربوط به پنل جلویی گلکسی A8s است و با نگاه کردن به آن می‌توانیم ببینیم بریدگی نمایشگر بسیار کوچک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد. در حال حاضر بریدگی‌های این‌چنینی را در محصولات شرکت‌های چینی به خصوص اوپو، ویوو و وان پلاس دیده‌ایم. تفاوت گلکسی A8s با بریدگی U شکل این شرکت‌ها، در اندازه خواهد بود که به نظر بسیار کوچک‌تر است.

با توجه به دیگر شایعات، این گوشی مشخصات سخت‌افزاری متناسب با یک گوشی میان‌رده دارد. پردازنده گلکسی A8s اسنپدراگن ۶۶۰ خواهد بود اما برخی دیگر از شایعات خبر می‌دهند ممکن است در لحظه آخر سامسونگ تصمیم بگیرد از پردازنده اسنپدراگن ۶۷۰ یا ۶۷۵ استفاده کند که قدرت‌مندتر است. برای حافظه رم نیز سامسونگ یک رم ۶ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته و حافظه داخلی گلکسی A8s نیز ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. در بخش پشتی این گوشی نیز شاهد دوربین سه گانه خواهیم بود که ممکن است مشابه سیستم دوربین سه گانه در گوشی Galaxy A7 2018 باشد. این یعنی یک دوربین اصلی، یک دوربین برای سنجش عمق میدان و یک دوربین برای زوم دوبربری در پشت گلکسی A8s وجود خواهد داشت.

همچنین عرضه اولیه این گوشی مختص به کشور چین خواهد بود اما انتظار داریم پس از مدت کوتاهی، شاهد عرضه این گوشی در دیگر نقاط دنیا، به خصوص کشور خودمان نیز باشیم. شما درباره اولین گوشی سامسونگ با بریدگی نمایشگر چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه