فاینال فانتزی اکشن می‌شود؛ اولین تریلر از روند بازسازی فاینال فانتزی ۷ منتشر شد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از بزرگ‌ترین عناوین رونمایی شده در کنفرانس E3 سونی، بازسازی «فاینال فانتزی ۷» بود. قسمت هفتم از مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی، بدون شک محبوب‌ترین شماره از این مجموعه است؛ داستان و شخصیت‌های فاینال فانتزی ۷ به کنار، این بازی، گرافیک سه‌بعدی را به مجموعه‌ی فاینال فانتزی معرفی کرد.

عرضه‌ی بازسازی فاینال فانتزی ۷ برای پلتفرم‌هایی به غیر از پلی‌استیشن۴ هم برنامه ریزی شده است، اما بازی در ابتدا فقط برای این کنسول عرضه خواهد شد.

فاینال فانتزی ۷ به قدری بزرگ است که شرکت اسکوئرانیکس، چند بازی فرعی و یک فیلم سینمایی بزرگ هم کنار آن ساخته است. در مراسم PlayStation Experience‌ دیشب، اولین تریلر روند بازی از بازسازی فاینال فانتزی ۷ نمایش داده شد. اسکوئرانیکس هم‌چنین گفت که نسخه‌ی اصلی و قدیمی فاینال فانتزی ۷ از امروز برای خرید روی شبکه‌ی پلی‌استیشن و برای کنسول پلی‌استیشن۴ موجود خواهد بود.

تریلری که اسکوئرانیکس نشان داد، روند بازی بازسازی فاینال فانتزی ۷ را بسیار شبیه به قسمت پانزدهم این مجموعه به تصویر کشیده است.

«یوشینوری کیتاسه»، تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی، در پیغامی به طرفداران فاینال فانتزی ۷ گفت که هنوز هم برای پیشرفت گرافیکی فاینال فانتزی ۷ جا وجود دارد و ویدیوی نمایش داده شده، از تمام قدرت پلی‌استیشن۴ استفاده نمی‌کند. او هم‌چنین به استفاده از شخصیت‌هایی که برای فیلم سینمایی Final Fantasy VII: Advent Children طراحی شده بودند اشاره کرد. کیتاسه می‌گوید با توجه به اینکه تمام اعضای استودیو از این طراحی‌ها راضی بوده‌اند، آن‌ها هم تصمیم گرفته‌اند تا شخصیت‌های بازسازی فاینال فانتزی ۷ را (که در نسخه‌ی اصلی بیش از چند پالی‌گان نیستند) شبیه به فیلم Advent Children بسازند.

Final-Fantasy-VII-Remake_2015_12-05-15_001

بازسازی فاینال فانتزی ۷ مثل جدیدترین قسمت این مجموعه، مبارزات نوبتی را به کنار گذاشته و ساختاری اکشن نقش‌آفرینی را در پیش گرفته است.

با این حال، قرار است که داستان، شخصیت‌ها و دیالوگ‌ها، درست مثل نسخه‌ی اصلی باقی بمانند. تهیه‌کننده‌ی بازسازی فاینال فانتزی ۷ هم‌چنین می‌گوید که بازی قرار نیست تماما اکشن باشد و عناصر نقش‌آفرینی‌های ژاپنی هم در آن یافت خواهند شد. کیتاسه می‌گوید که البته به اقتضای بازی‌های امروز، مبارزه ساختاری همزمان (Real-Time) پیدا کرده است.

در حال حاضر ساخت بازسازی فاینال فانتزی در مراحل اولیه‌اش است. یعنی احتمال اینکه بازی را به این زودی‌ها ببینیم، اصلا زیاد نیست. شرکت اسکوئرانیکس فعلا سخت مشغول کار روی فاینال فانتزی ۱۵ است. این موضوع را هم در نظر می‌گیریم که ساخت فاینال فانتزی ۱۵ بیش از ۹ سال است که طول کشیده و «تتسویا نومورا»، کارگردان بازسازی فاینال فانتزی ۷ هم سر خود را با قسمت سوم از مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts گرم نگه داشته است.

می‌توانید تریلر جدید بازسازی فاینال فانتزی ۷ را در ادامه ببینید، اما اگر از ما می‌شنوید، انتظار عرضه‌ی بازی را، حداقل تا چند سال آینده، نداشته باشید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar حمیدرضا کبیری

    این بازی به نظر میاد هم شبیه نسخه های ۱۲ به بعد هست هم شبیه فاینال فانتزی پی اس پی. اصلا شبیه devil may cry هم نیست دلیل اینکه بعضیا فکر میکنن شبیه devil may cry هست این هست که هردو بازی متعلق به شرکتهای ژاپنی هستن و ژاپن همیشه توی همه چیز امضای خودشو داره و چیزایی که میسازه یه مقدار شبیه هم میشه.

    اول تریلر رو که دیدم گفتم شاید بهتر بود مثل نسخه قدیمی سیستم نقش آفرینی رو نگه میداشت ولی خب شاید اینطوری خیلی از طرفدارهاش رو از دست میداد چون فاینال فانتزی های به سبک جدید طرفدارهای زیادی دارن.

  2. Avatar سهیل

    از کودکی برام سوال بود این کلود با اون هیکله نهیفش چجوری اون شمشیر به اون بزرگیرو حمل میکنه :))))

  3. Avatar علیرضا پورجبار

    این بازی انحصار پلی ۴ هستش.
    کلا با ۱۳ و ۷ ترکیب شده .. برای اینکه زیاد شخصیت های ۱۳ به چشم نیاد لایتینینگ رو نزاشتن . اگه هم میزاشتن جذابیت ۷ رو میگرفت چون واسه پلی ۳ بازگشت لایتنینگ رو ساخته بودن.

  4. Avatar آرام

    سلام دوستان میشه یک نفر بگه که ایا این بازی برای ps3 هم میاد یا نه

  5. Avatar عباس

    جالب بود اما موتور گیم پلی بازی و نوع بازی پردازی گویا با بازی devil may cry ترکیب شده ، نحوه حرکت کاراکتر و دوربین ها و نوع مبارزه ها کاملا الهام گرفته شده که نه کاملا مشابه devil may cry هست … این فاینال فنتسی نیست این نسخه جدید بازی دویل می کرای هست به تعبیری

    1. Avatar Mahsa

      آره خیلی شبیه بازی devil may cry

  6. Avatar هنا

    این Cloud چرا انقد نازه!!! [fangirl emoji]

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه