فاینال فانتزی ۱۵ حسابی اکشن است؛ ویدیوی جدید بازی را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

بیش از ده سال است که از رونمایی «فاینال فانتزی ۱۵» (Final Fantasy XV) می‌گذرد. در این مدت زمان، از اسم بازی گرفته تا داستان و طراحی هنری‌اش دچار تغییرات زیادی شده‌اند. با این حال، این طور که به نظر می‌رسد، بالاخره قرار است بازی در سال جاری میلادی عرضه شود. شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس گفته است که تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی را به زودی و در رویدادی اعلام خواهند کرد.

در جدیدترین ویدیوی نشان داده شده از فاینال فانتزی ۱۵، می‌توانیم روند متفاوت آن نسبت به بازی‌های قبلی این مجموعه را ببینیم.

اسکوئرانیکس زمانی که اسم «فاینال فانتری ورسوس ۱۳» را به «فاینال فانتزی ۱۵» تغییر داد، تصمیم گرفت تا بازی را با تعامل بیشتر با مخاطبان‌اش بسازد. «هاجیمه تاباتا»، کارگردان بازی، هر چند وقت یک بار توسط برنامه‌ای زنده، از قابلیت‌های جدید بازی می‌گوید و نظر طرفداران را درباره‌ی این قابلیت‌های جدید می‌پرسد. قست هفتم این برنامه که Active Time Report نام دارد، دیروز بعد از ظهر به پایان رسید. کارگردان فاینال فانتزی ۱۵، در این قسمت از برنامه، گفت که می‌خواهند در روز سی‌ام مارس سال جاری میلادی (۱۱ فروردین ۱۳۹۵)، مراسمی برای اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی برگزار کنند.

FFXV-ATR_01-30-16_008

این مراسم قرار است در لس آنجلس برگزار شود و Uncovered: Final Fantasy XV نام گرفته است. اسکوئرانیکس گفته است که شرکت در این مراسم رایگان خواهد بود، اما بلیت‌ها به تعداد محدود توزیع می‌شوند و به همین دلیل، افراد برای برای گرفتن بلیت باید ثبت نام کنند.

در کنار اعلام این خبر، قسمت هفتم از برنامه‌ی Active Time Report هم‌چنین پر از اطلاعات جدید درباره‌ی قدرت‌های مختلف شخصیت‌ها در فاینال فانتزی ۱۵ بود. در این برنامه ویدیویی از مبارزات بازی نشان داده شد که روند اکشن فاینال فانتزی ۱۵ را به تصویر می‌کشید.

بر خلاف شماره‌های قبلی این مجموعه، مبارازت فاینال فانتزی ۱۵ شبیه به یک نقش‌آفرینی اکشن هستند و حتی در برخی اوقات، مثل یک بازی بزن و بکش عمل می‌کنند. سیستم همکاری بازی را هم که اجازه می‌دهد به همراه اعضای گروه خود حمله کنید، می‌توان در ویدیوی منتشر شده مشاهده کرد. در فاینال فانتزی ۱۵ می‌توان حتی مثل بازی‌های مدرن و امروزی، پشت موانع سنگر گرفت.

حتما به ویدیوی زیر نگاهی بیندازید و سیستم مبارزه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ و دیگر قابلیت‌های بازی را ببینید.

1454218730-ffxv-atr-january-2016

عکسی که اسکوئرانیکس منتشر کرده، کیفیت بالای گرافیک فاینال فانتزی ۱۵ و نورپردازی شگفت‌انگیز بازی را به تصویر می‌کشد. برای دیدن عکس در آن اندازه‌ی کامل روی آن کلیک کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه