نسخه موبایل فاینال فانتزی ۱۵ برای اندروید و iOS عرضه شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
فاینال فانتزی 15 پاکت ادیشن

استودیوی بازیسازی اسکوئر انیکس پس از عرضهی موفق بازی فاینال فانتزی ۱۵ (Final Fantasy XV) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان و پیش از فرا رسیدن موعد عرضهی آن برای کامپیوترهای شخصی، نسخهی موبایل این بازی نقشآفرینی محبوب را با نام  فاینال فانتزی ۱۵ پاکت ادیشن (Final Fantasy XV Pocket Edition) منتشر کرد.

بازی فاینال فانتزی ۱۵ پاکت ادیشن شامل ۱۰ فصل است که ماجراجوییهای شخصیت اصلی یعنی Noctis و دوستان او را در تلاش برای نجات دادن ملتهای Lucis و Niflheim دنبال میکند. اولین فصل بازی را میتوانید به صورت رایگان بازی کنید ولی اگر قصد داشته باشید آن را ادامه دهید، باید ۹ فصل بعدی را بخریدبرای خریدن این بازی دو انتخاب در اختیار شما است: میتوانید کل ۹ فصل را یکجا به قیمت ۲۰ دلار یا هر فصل را به صورت مجزا با قیمتی بین ۱ تا ۴ دلار بخرید.

علاوه بر این گفتنی است که شرکت اسکوئر انیکس این بازی را در دو نسخه عرضه کرده است. نسخهی سبکتر بازی به حدود ۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد، در حالی که نسخهی با کیفیتتر آن ۸ گیگابیت فضای خالی نیاز دارد. همچنین فراموش نکنید که برای اجرای این بازی به یک گوشی با پردازندهی ۱.۵ گیگاهرتزی، حداقل ۲ گیگابایت رم و اندروید ۵ یا جدیدتر نیاز دارید.

حتی اگر گوشی شما از این مشخصات فنی بهرهمند است، به یاد داشته باشید که اسکوئر انیکس اعلام کرده برخی از گوشیها ممکن است هنوز از پشتیبانی نشوند. بنابراین توصیه میکنم پیش از خریدن کل بازی، حتما ابتدا فصل اول آن را به صورت رایگان نصب و بازی کنید.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه