فروشگاه اپل در سنگاپور به تالار عروسی تبدیل شد

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش عروس و دامادی در کشور سنگاپور تصمیم گرفتند که عکاسی روز عروسی خودشان را در مکانی عجیب انجام دهند. این مکان هم جایی جز فروشگاه اپل نبود. به نظر می‌رسد که داماد از جمله علاقه‌مندان سرسخت محصولات اپل بوده و می‌خواسته روز عروسی هم در میان محصولات شرکت محبوبش باشد.

عروس و دامادی در کشور سنگاپور، مراسم عکاسی عروسی خودشان را در فروشگاه اپل انجام دادند.

البته این اقدام عروس و داماد از پیش مشخص نشده بود. آن‌ها ۳۰ دقیقه قبل از اینکه فروشگاه باز شود با مدیر فروشگاه صحبت می‌کنند و سرانجام ۱۰ دقیقه قبل از باز شدن فروشگاه اجازه پیدا می‌کنند که وارد شوند.

فروشگاه‌های اپل اجازه ندارند که مشتری‌ها را قبل از زمان مشخص شده به داخل راه دهند. اگر زودتر از زمان بازشدن فروشگاه سعی کنید وارد آن شوید، ماموران شما را از محل فروشگاه دور می‌کنند؛ اما از آنجایی که این عروس و داماد برای عکاسی عروسی به این فروشگاه رفته بودند، مردم هم توانستند کمی زودتر وارد فروشگاه اپل در سنگاپور شوند. البته اقدام جالب عروس و داماد هم باعث تعجب و هیجان بسیاری از افراد حاضر در فروشگاه اپل هم شد. حتی خیلی‌ها شروع به خوشحالی کردند. آیا شما دوست دارید مراسم عروسی خودتان را در یک فروشگاه اپل برگزار کنید؟

 

منبع: redmondpie
telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar بی نشان

    سلام. من خیلی به تکنولوژی علاقه ندارم و شاید یکی از اخرین مکانهایی که تصمیم می گرفتم مراسم ازدواجم را در ان برگزار کنم فروشگاه اپل یا مکانهای مشابه بود، اما بهر حال این زوج سنگاپوری ایده عجیب و در عین حال جالبی در ارتباط با مراسم شروع زندگیشان داشتند.

  2. Avatar کاوه

    من هم خیلی دوستارم ولی تنها دو آپشن جزیشو ندارم . ۱- عروس ۲- فروشگاه اپل

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه