فروش آیفون ۷ از آیفون ۸ بیشتر است

۲۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خریداران آیفون در ایالات متحده، به جای جدیدترین مدل این گوشی‌ها یعنی آیفون ۸، مدل قبلی را می‌خرند. این آمار فروش از سوی موسسه‌ی اقتصادی KeyBanc Capital Markets اعلام شده است. اپل رسما صحبتی از میزان فروش گوشی آیفون ۸ نکرده است، ولی کاملا واضح است که این گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی، بازخورد خوبی از سوی اپل نگرفته. می‌توانیم در کمترین حالت، به این موضوع اشاره کنیم که آیفون ۸ در روز عرضه و پس از آن، در تمام فروشگاه‌ها پیدا می‌شد؛ در صورتی که آیفون‌ها همیشه در روز اول عرضه، تمام می‌شدند.

قرار است از روز ۲۷ اکتبر پیش‌فروش رسمی آیفون ۱۰ آغاز شود.

می‌توان به چند عامل به عنوان دلیل نفروختن آیفون ۸ اشاره کرد. گزارش‌هایی شنیده‌ایم که می‌گویند طرفداران گوشی‌های اپل منتظر آیفون ۱۰ یا همان iPhone X هستند و این موضوع روی فروش آیفون ۸ تاثیر منفی گذاشته است.

از طرفی هم باید نکته‌ی دیگری را در نظر گرفت: اینکه اگر آیفون ۷ دارید، گوشی جدید هیچ چیز جدیدی برای شما ندارد و دلیل برای ارتقا در مقابل خود نمی‌بینید. با توجه به اینکه آیفون ۷ از نظر قیمتی، ۱۵۰ دلار از آیفون ۸ ارزان‌تر و تفاوتی هم با این مدل گرانتر ندارد، طبیعی است که افراد به سراغ خرید آیفون ۷ بروند.

قرار است از روز ۲۷ اکتبر پیش‌فروش رسمی آیفون ۱۰ آغاز شود. پس از عرضه‌ی این گوشی می‌توانیم نگاهی دوباره به وضعیت گوشی‌های اپل بیاندازیم.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه