از فروش هر آیفون X نزدیک به ۱۱۰ دلار به سامسونگ می‌رسد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ   صفحه نمایش OLED گوشی‌ آیفون X را تولید می‌کند و برای هر صفحه نمایش حداقل ۷۰ دلار از اپل پول می‌گیرد. البته سامسونگ تنها صفحه نمایش آیفون X را نمی‌سازد و یکی از تامین کننده‌های قطعات مختلف آیفون جدید هم به حساب می‌آید. حالا سایت Wall Street Journal به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ از فروش هر دستگاه آیفون X نزدیک به ۱۱۰ دلار به‌دست می‌آورد.

این آمار که از طرف سازمان Since Counterpoint Technology Market Research به دست آمده، انتظار می‌رود که اپل ۱۳۰ میلیون آیفون X تا تابستان سال ۲۰۱۹ بفروشد و این موضوع باعث می‌شود که سامسونگ هم پول خوبی از اپل به‌دست بیاورد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که سامسونگ انتظار دارد در مدت زمان ۲۰ ماه نزدیک به ۵۰ میلیون گوشی گلکسی اس ۸ بفروشد. گلکسی اس ۸ برای سامسونگ ۲۰۲ دلار روی تمام قطعات سود دارد. در مجموع فروش S8 نزدیک به ۴ میلیارد دلار کمتر از پولی است که سامسونگ از فروش آیفون X به دست می‌آورد.

در واقع اپل یکی از بهترین مشتری‌های سامسونگ به حساب می‌آید و سامسونگ درآمد بسیار خوبی از این شرکت به دست می‌آورد. هر دو شرکت سامسونگ و اپل از جمله شرکت‌های پردرامد دنیا به حساب می‌آیند.

منبع: WSJ
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar shahin

    دوست عزیز Wall Street Journal وقتی زده ۱۱۰ تمام هزینه ها رو حساب کرده از ساخت و دست مزد جنس بگیر تا حمل و نقلش

  2. Avatar علیرضا

    دوست عزیز مقایسه ای که انجام داد مثل دیدگاه عوام مردم نسبت به درآمد یک بنگاه تجاری هست. شما داری سود سامسونگ از طریق فرآیند”آ” رو با درآمد اون شرکت از طریق فرآیند “ب” قیاس میکنی. قسمت زیادی ازون ۱۱۰ دلار برای خود سامسونگ هزینه هست.

  3. Avatar علی

    فک کنم‌اینو یادتون رفت حساب کنید که تمام اون ۱۱۰ دلار برای سامسونگ سود نیست و هزینه ی ساخت اون قطعات رو باید ازش کم کرد.

    1. Avatar مجید ماه وش

      نویسنده نگفته که سامسونگ سود می کند گفته به دست می آورد دوست عزیز!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه