فروش بازی Quantum Break فراتر از انتظارات مایکروسافت بود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که فروش بازی Quantum Break که توسط استودیوی «رمدی» (Remedy) سازنده‌ی بازی‌های Alan Wake و Max Payne ساخته شده، فراتر از انتظارات مایکروسافت بوده و فروش بسیار خوبی داشته است. «آرون گرینبرگ» (Aaron Greenberg) مدیر بازاریابی مایکروسافت در صحبت‌هایی گفت که فروش این بازی روی هر دو پلتفرم ویندوز و ایکس‌باکس وان بالاتر از انتظارات شرکت ناشر بوده است.

فروش بازی Quantum Break مایکروسافت را شگفت‌زده کرد.

گرینبرگ گفت:” ما از عملکرد بازی Quantum Break شگفت‌زده شدیم؛ اما این موضوع باعث نمی‌شود، دنباله‌ای برای این بازی ساخته شد. بعضی وقت‌ها همه چیز برای یک پایان خوب موجود است.”

البته پایان بازی Quantum Break به شکلی بود که می‌توان دنباله‌ی دیگری هم برای آن ساخت؛ اما استودیوی رمدی نشان داده که بیشتر دوست دارد بازی جدید تولید کند تا برای بازی‌های قبلی خودش دنباله بسازد. همین چند وقت پیش هم استودیوی رمدی اعلام کرد که روی دو بازی جدید معرفی نشده کار می‌کند که تمام آن‌ها کاملا جدید هستند و ارتباطی با بازی‌های قبلی آن‌ها ندارند.

گرینبرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید:” رمدی استودیوی بسیار خلاقی است و روند داستان سرایی فوق‌العاده‌ای دارد. آن‌ها بازی‌های بسیار خوبی تولید می‌کنند و همکاری بسیار خوبی برای ما هستند. همکاری مایکروسافت با این استودیو برای دو بازی الن ویک و Quantum Break فوق‌العاده بوده و به همین دلیل مشتاق هستیم که بازی بعدی آن‌ها را هم ببینیم.”

مایکروسافت به‌تازگی نسخه‌ فیزیکی بازی Quantum Break را برای  PC منتشر کرد و مشخص شد که این عنوان روی شبکه‌ی Steam هم منتشر خواهد شد.

‌‌‌‌

منبع: ‌GameSpot

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فرخ کاردان

    البته فقط قسمت اول Max Payne رو رِمدی ساخت و در قسمت دوم با راک استار همکاری داشت و قسمت سوم رو راک استار ساخت.

  2. Avatar ErfUn

    واقعا پورت کامپیوتر اش افتضاح بود! انقدر باگ داشت که خود رمدی یه آپدیت ۲۷ گیگابایتی برا بازی داد!!
    من رو سیستمم اکثر بازی ها رو ۶۰ FPS اجرا میکنم، این بازی در پایین ترین حالت گرافیک بالاتر از ۲۵ FPS نداد بهم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه