فروش شگفت‌انگیز بازی فال‌اوت شلتر

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی فال‌اوت شلتر در E3 توسط استودیوی بتستا معرفی شد. بازی‌ای که تنها برای پلتفرم‌های iOS ساخته شده بود، اکنون به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کرده است.

 

بازی فال‌اوت شلتر که ماه گذشته برای پلتفرم‌های iOS عرضه شد، با فروش فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است.

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده، مشخص شد که این بازی در دو هفته اول توانسته فروش ۵.۱ میلیون دلاری داشته باشد. باید به این موضوع اشاره کنیم که درحال حاضر نسخه اندروید این بازی عرضه نشده است. بازی فال‌اوت شلتر به‌صورت رایگان روی فروشگاه اپل قرار گرفته است، اما مضامینی دارد که برای به‌دست آوردن آن‌ها باید پول پرداخت کنید. البته می‌توانید این بازی را بدون پرداخت پول ادامه دهید، اما مضامینی که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید، بازی را هیجان‌انگیزتر می‌کنند. لازم به‌ذکر است که بازی فال‌اوت شلتر را می‌توان به صورت آفلاین بازی کرد و به همین دلیل افراد بیشتری می‌توانند آن‌را تجربه کنند. در این بازی، بازی‌کننده کنترل یک والت (Vault) را به‌دست می‌گیرد. هدف این است که والت را گسترش دهید، افرادی که در والت حضور دارند را خوشحال نگه‌دارید و از آن‌ها در برابر خطرات مختلف محافظت کنید. روند بازی سخت نیست، اما برای به‌دست آوردن منابع مختلف به زمان زیادی نیاز خواهید داشت.

Fallout-shelter-main

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان SuperData مشخص شده که درآمد بازی‌ها روی پلتفرم‌های موبایل نسبت به سال گذشته ۲۰% افزایش داشته و توانسته به مبلغ ۳۶۷ میلیون دلار برسد. سازمان SuperData اعلام کرد که بازی فال‌اوت شلتر توانسته بیشتر از بازی کندی‌کراش فروش داشته باشد.
موفقیت فال‌اوت شل‌تر باعث شد که این بازی در کنار عنوان‌های دیگری مانند Call of duty: Heros، Halo: Spartan Assualt و Heros of Dragon Age قرار بگیرد. موفقیت این بازی‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که بازی‌کننده‌های حرفه‌ای هم به بازی‌های موبایل علاقه‌دارند، به شرط اینکه با بازی محبوبشان روبه‌رو شوند.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه