فروش فاینال فانتزی ۱۵ از مرز شش میلیون نسخه گذشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «اسکوئر انکیس» آمار و ارقام فروش جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «فاینال فانتزی» را منتشر کرده است. طبق اطلاعاتی که این شرکت ارایه کرده، مجموع فروش فاینال فانتزی ۱۵ (Final Fantasy XV)، چه نسخه‌ی دیسکی و چه نسخه‌ی دیجیتالی، به بیش از شش میلیون رسیده است.

قرار است مجموعه‌ی بزرگی از آپدیت‌های مجانی و بسته‌های الحاقی برای فاینال فانتزی ۱۵ عرضه شوند.

اطلاعات قبلی که در دست داشتیم، از فروش پنج میلیون نسخه در روز اول فروش فاینال فانتزی ۱۵ می‌گفتند؛ یعنی این بازی در یک ماهی که از عرضه‌ی آن گذشته، توانسته است یک میلیون نسخه‌ی دیگر هم بفروشد.

برای مقایسه، بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که قسمت قبلی مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی، یعنی شماره‌ی سیزدهم، در سه سال پس از عرضه‌اش، توانست به رقم فروش ۶ میلیون نسخه برسد.

قرار است مجموعه‌ی بزرگی از آپدیت‌های مجانی و بسته‌های الحاقی برای فاینال فانتزی ۱۵ عرضه شوند؛ در نتیجه مطمئن هستیم که فروش بازی هنوز هم ادامه خواهد داشت. به تازگی، اسکوئر انیکس یک پک جدید به اسم Holiday Pack برای بازی عرضه کرده است که یک فستیوال را به بازی اضافه می‌کند.

فاینال فانتزی ۱۵ برای دو کنسول پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شده است. اگر می‌خواهید درباره‌ی بازی بیشتر بدانید، می‌توانید به نقد و بررسی آن نگاهی بیاندازید.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه