فروش کیت خانه ۱۹۰۰۰ دلاری در آمازون که ساخت آن ۲ روز طول می‌کشد

۵ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

آمازون به تازگی یک پکیج خانه‌سازی بزرگ را در فروشگاه آنلاین خود ارائه کرده که در این پکیج شاهد قطعات مختلف چوب هستیم که باید مانند یک پازل این قطعات را به هم متصل کنیم تا در نهایت به یک خانه کوچک واقعی برسیم. در واقع آمازون با فروش این کیت قصد دارد تا خانه‌سازی را به یک سمت ساده‌تری حرکت دهد. در ادامه جزییات بیشتر را شرح خواهیم داد.

خانه‌های کوچک، این روزها بسیار محبوب‌تر هستند زیرا هزینه کمتری نسبت به خانه‌های بزرگ خواهند داشت و سبک مینیمالیستی، که این روزها سبک محبوبی است را به همراه دارد. شما با پول کمتر و به شکل راحت‌تری می‌توانید صاحب یک خانه بین ابعاد ۱۰۰ تا ۴۰۰ فوت مربعی شوید. در نتیجه انتخاب بسیاری از مردم، این سبک خانه‌ها خواهد بود. از سوی دیگر در حالی که ساخت یک خانه با ابعاد کوچک می‌تواند زمان‌بر، پرهزینه و پردردسر باشد، آمازون کیت خانه‌سازی جدیدی را ارائه کرده که در نهایت خانه‌هایی کوچک با ابعادی مختلف را در اختیارتان قرار خواهد.

این کیت خانه در ۱۲ مدل مختلف ارائه شده که طبیعتاً مدل‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی نیز خواهند داشت. برای مثال یک خانه ۱۱۳ فوتی به قیمت ۵.۳۵۰ دلار و خانه‌هایی با اتاق زیرشیروانی با قیمت ۲۰.۰۰۰ دلار به فروش می‌رسند. باید اشاره کنیم که به‌طور شگفت‌انگیزی این خانه ها در دو روز توسط دو فرد قابل ساخت خواهند بود. در ادامه به یکی از مدل‌های این کیت نگاهی خواهیم داشت:

این کیت تقریباً با قیمت ۱۹.۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد و یکی از خانه‌های کوچک آمازون است. پکیج این کیت کاملاً از چوب بوده و در نهایت با یک خانه چوبی روبرو خواهید بود. البته شاید این خانه‌ها به عنوان یک کابین موقت خوب باشند و برای اقامت دائمی گزینه مناسبی نباشند زیرا از امکانات و قابلیت‌های کمی بهره می‌برند. اما جای پیشرفت در این کیت‌ها وجود خواهد داشت.

خانه ای با نمای چوبی گران قیمت اما ارزان

کیت خانه

این خانه‌ها در ابعاد بزرگ یا کوچک به عنوان یک خانه تابستانی در دل جنگل، یا دفتر کار در گوشه‌ای از شهر انتخاب خوبی خواهند بود و روندی ساده و جدید از خانه‌سازی را به ارمغان خواهند آورد. باید بگوییم که کیت ۱۹.۰۰۰ دلاری با ۳ اتاق در طبقه اصلی در ابعاد ۲۹۲ فوت مربع و یک اتاق زیرشیروانی در طبقه بالا ارائه خواهد شد. همچنین یک بخش ایوان مانند نیز در جلو خانه قرار گرفته است.

برای اینکه پکیج در ابعاد ساده‌تر و کوچک‌تری ارائه شود و ساخت آن آسان‌تر شکل بگیرد، شاهد امکانات رفاهی کمتری در این پکیج خواهیم بود. برای مثال در آشپزخانه خبری از گاز نخواهد بود و یا خبری از برق نیست، در نتیجه هر اتاق با داشتن پنجره، از نور و روشنایی بیرون بهره خواهد برد. اتاق غذاخوری در مرکز دیگر اتاق‌ها قرار گرفته و یک اتاق زیرشیروانی که با یک نردبان قابل‌دسترس است، در بالا قرار گفته است. اتاق زیرشیروانی می‌تواند به عنوان اتاق‌خواب انتخاب شود و ارتفاع این اتاق کمتر از ۵ فوت خواهد بود در نتیجه سرتان به سقف خواهد رسید.

تمام قطعات و تجهیزات موردنیاز برای ساخت این کیت خانه در بسته‌بندی آن قرار دارد که می‌توان به تخته‌های چوبی، سقف، شیشه، پنجره، در، پیچ، میخ و قفل در اشاره کرد. تنها چیزی که نیاز است، کمی علاقه و حداقل تجربه ساخت‌وساز است که می‌تواند یک کیت خانه را به یک خانه واقعی تبدیل کند. با این حال ممکن است در مواردی نیاز به تخصص خاصی باشد. این کیت همچنین با پایه های بتنی همراه خواهد بود که ایمنی و پایداری خانه را تضمین خواهد کرد. اضافه کردن پایه‌های بتنی در مواردی که سطح زمین صاف نیست می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و پایداری خانه را چندین برابر کند.

این کیت‌های خانه عمدتاً فضای کافی برای دو نفر را خواهد داشت اما به‌طورکلی در ابعاد مختلف و مدل‌های متنوعی ارائه خواهد شد. در نتیجه شاهد تنوع قیمت در این سری از محصولات نیز خواهیم بود. از جمله مواردی که این کیت‌های خانه قابل استفاده خواهند بود می‌توان به دفتر کار، خانه ویلایی یا جنگلی، کلبه برای مهمانی‌ها، استودیو یوگا، کیوسک خرده‌فروشی و یا یک خانه حیاط دار اشاره کرد.

باید اشاره کنیم که مدل ۳۴.۹۰۰ دلاری که در ابعاد ۳۵۴ فوت بوده بهترین گزینه در بین گزینه‌های مختلف است زیرا از فضای بیشتری بهره برده و طراحی زیباتر و دل‌بازتری دارد. البته خانه‌های دیگری هم تا قیمت‌های ۴۶.۹۰۰ و یا ۶۴.۶۵۰ نیز به فروش می‌رسند که بیش از ۴۰۰ فوت هستند و به هر حال همه این خانه‌ها در دسته‌بندی خانه‌های نقلی و کوچک قرار دارند.

منبع: businessinsider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه