فروش گوشی‌های سامسونگ در چین کاهش پیدا کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج جزو محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ به شمار می‌روند و باعث شده‌اند سود این شرکت در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ افزایش پیدا کند، به نظر می‌رسد که موفقیت پرچم‌دارهای سامسونگ در کشور چین چندان خیره کننده نبوده و این شرکت باز هم در بازار این کشور با کاهش فروش مواجه شد.

سامسونگ برای سال سوم در کشور چین با کاهش فروش مواجه شد.

سامسونگ در طول سه سال گذشته به ترتیب ۱۸%، ۱۶% و ۱۵% کاهش فروش داشته است. این شرکت در سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۴۰.۱ تریلیون وون، در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۳۳ تریلیون وون و در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۳۱ تریلیون وون در کشور چین سود داشته است.

شرکت سامسونگ تا قبل از سال ۲۰۱۳ بازار کشور چین را در اختیار داشت و بیشتر از هر شرکت دیگری در این کشور گوشی می‌فروخت؛ اما شرکت‌های چینی تولید کننده‌ی موبایل مانند هواوی، OPPO، Vivo و شیائومی به دلیل تولید گوشی‌های ارزان قیمت آن‌قدر مورد توجه کاربران چینی قرار گرفتند که بازار از دست سامسونگ خارج شد.

از طرف دیگر گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ با استقبال بیشتری در کشور چین مواجه شدند. گوشی‌ گلکسی C4 از جمله محصولات موفق سامسونگ در چین به حساب می‌آید که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص اثر انگشت هم روی آن قرار گرفته بود.

بازار کشور چین از جمله بازارهایی است که گوشی‌های ارزان قیمت در آن با استقبال زیادی مواجه می‌شوند و گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۷ چندان محبوب نمی‌شوند.

‌‌‌

منبع: Korea Herald

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    گوشی‌به اسم گلکسی C4 وجود خارجی داره؟!

    1. Avatar صادق حسینیان

      وجود داره جانم یه سرچ بکنید میبینید!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه