فروش گوشی‌های HTC کمتر از پیش‌بینی‌ها بود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که HTC 10 یکی از بهترین پرچم‌دارهای شرکت HTC در سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید، این تلفن همراه هوشمند چندان مورد توجه مردم قرار نگرفت.  حتی انفجار گلکسی نوت ۷ و جمع این گوشی از بازار هم باعث نشد که مردم به سمت خرید محصولات HTC بروند. حالا در گزارش‌های جدید گفته شده که فروش محصولات شرکت HTC خیلی پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها بوده است. گوشی HTC 10 در سالی راهی بازار شد که گوشی‌های Galaxy S7 Edge، Galaxy S7 و LG G5 هم راهی بازار شدند.

شرکت HTC در سال ۲۰۱۵ تنها ۱۸ میلیون گوشی در آمریکا، اروپا و آسیا راهی بازار کرده بود و انتظار می‌رود که فروش این شرکت در سال ۲۰۱۶ به ۱۰ یا ۱۲ میلیون گوشی برسد. آمار نشان می‌دهد که فروش HTC با کاهش ۳۳ تا ۴۴ درصدی مواجه شده است.

یکی از دلیل‌های اصلی این اتفاق کاهش فروش و عملکرد ضعیف HTC در بازار آمریکا اعلام شده است. البته این شرکت در چند وقت گذشته تمرکز ویژه‌ای در حوزه‌ی واقعیت مجازی داشته و توانسته با هدست واقعیت مجازی HTC Vive به موفقیت خوبی دست پیدا کند. بد نیست بدانید که این شرکت در مدت ۱۵ دقیقه بیش از ۱۲ میلیون دستگاه HTC Vive پیش فروش کرد. محصولی که با قیمت ۷۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

انتظار می‌رود که فروش این شرکت در سال ۲۰۱۷ هم کمتر شود. اگر این شرکت در سال آینده‌ی میلادی محصول شگفت‌انگیزی راهی بازار نکند، بیشتر از گذشته بازار کشور چین و بازار کشورهای دیگر را از دست می‌دهد.

البته شرکت HTC‌ گفته که بعد از نمایشگاه CES 2017 یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند و انتظار داریم که گوشی‌ جدیدی معرفی کند. محصولی که به نظر می‌رسد HTC X10 نام دارد.

منبع: digitimes

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. قاسم

    با اینکه گوشی خوبیه ولی فقط یک گوشیه با طراحی تکراری و قابلیت های معمولی که هیچ نوآوری جدیدی نداره
    البته خیلی ها با اخباری که شنیدن دست از خرید برداشتن و منتظر هستن سال آینده نوکیا و سرفیس وارد بازار بشن
    اما اگر این دوتا هم فقط بخوان یچیزی تولید کرده باشن بنظرم باید کلا قید پرچم دارها رو زد
    چون اینروزها گوشی های ارزون قیمت هم تمام کارایی گرون قیمت ها رو دارند دیگه

  2. پوریا

    واقعا حیفه شرکتی که به جای ارائه ویژگی های زیادی عجیب که بعد از یه مدت تکراری میشن، کیفیت فوق العاده و رابط کاربری عالی ارائه میکنه رو، مردم کنار بذارن…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه