فروش گوشی HTC U 11 از ۲۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز جزییات زیادی از گوشی جدید HTC که قرار است به زودی معرفی شود، منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند، اچ تی سی یو ۱۱ نام دارد و از ویژگی‌های یک گوشی پرچم‌دار بهره می‌برد.

گزارش‌ها از معرفی رسمی این گوشی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه خبر می‌دهند و فروش آن از ۲۹ اردیبهشت آغاز می‌شود. گفته می‌شود که این شرکت تایوانی قصد ندارد که حداقل، مشتریان هم‌وطن خود را برای تهیه گوشی پرچم‌دار جدیدش، منتظر بگذارد. احتمال می‌رود که این گوشی از ۲۹ اردیبهشت در فروشگاه‌های تایوان قابل تهیه باشد.

منابع خبری مختلف به فروش این تلفن همراه در بازار دیگر کشورها مثل آمریکا، از ماه ژوئن اشاره دارند. به نظر می‌رسد که دوربین این گوشی می‌تواند فیلم‌های ۳۶۰ درجه ضبط کند. گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که پرچم‌دار جدید اچ تی سی به  تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

احتمالا این گوشی از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ با دقت تصویر QHD، دوربین جلویی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. هم‌چنین گفته می‌شود که این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ بهره می‌برد و استاندارد IP57 دریافت کرده است. این استاندارد به معنی مقاومت این گوشی در برابر آب و گرد و خاک است. سنسور اثر انگشت و شارژ سریع نسخه ۳ از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی خواهند بود. انتظار می‌رود که این تلفن همراه هوشمند در تایوان با قیمت ۶۵۹ دلار به فروش برود.

منبع: Ubergizmo
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه