فروش ۶۰ میلیون گوشی شیائومی در ۶ ماه نخست امسال

۳۰ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی

شیائومی روز گذشته گزارش مربوط به عملکرد مالی خود در ۶ ماه نخست ۲۰۱۹ را منتشر کرد که بر اساس آن، این شرکت همچنان وضعیت مناسبی دارد. طی این مدت، شیائومی ۱۳.۵۶ میلیارد دلار درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۲۰ درصدی هستیم. علاوه بر این، سود دریافتی از این درآمد هم به ۸۱۰ میلیون دلار می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته، ۴۹.۸ درصد افزایش داشته است. همچنین علی‌رغم کاهش آمار فروش جهانی گوشی‌های هوشمند، شیائومی موفق شده ۶۰ میلیون گوشی در بازارهای سراسر جهان به فروش برساند.

تلویزیون‌های شیائومی‌ با فروش ۵.۴ میلیون واحد مقام نخست بازار چین را برای این شرکت به ارمغان آورده‌اند.

به غیر از بخش موبایل، تلویزیون‌های شیائومی‌ با فروش ۵.۴ میلیون واحد مقام نخست بازار چین را برای این شرکت به ارمغان آورده‌اند و در حال حاضر این شرکت بین ۵ شرکت بزرگ سازنده تلویزیون در جهان قرار دارد. مدیرعامل شیائومی اعلام کرده که آن‌ها تمرکز خود را برای حوزه‌های ۵G و اینترنت اشیاء افزایش می‌دهند و همچنین مبالغ بالاتری برای بودجه‌های تحقیق و توسعه اختصاص خواهند داد. در همین مدت، بودجه تحقیق و توسعه این شرکت حدود ۶۴۷ میلیون دلار بوده است که ۳۰ درصد بالاتر از سال گذشته به حساب می‌آید.

در حال حاضر، ۱۹۶ میلیون گجت اینترنت اشیاء شیائومی در سرتاسر جهان مشغول فعالیت هستند و درآمد سرویس‌های اینترنتی این شرکت هم به ۱.۲۵ میلیارد دلار رسیده که نسبت به نیمه نخست سال ۲۰۱۸، افزایش ۱۰۸ درصدی پشت سر گذاشته است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه