فروش NieR: Automata از ۲.۵ میلیون نسخه گذشت

۲۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس، تهیه کننده‌ی بازی NieR: Automata خبر از موفقیت بسیار خوب این بازی داده است. طبق گفته‌ی این شرکت، فروش NieR: Automata در یک سالی که از عرضه‌ی آن می‌گذرد، از ۲.۵ میلیون نسخه گذشته است.

این ۲.۵ میلیون نسخه، هم نسخه‌های دیسکی بازی و هم نسخه‌های دیجیتال آن را شامل می‌شود.

این ۲.۵ میلیون نسخه، هم نسخه‌های دیسکی بازی و هم نسخه‌های دیجیتال آن را، روی دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و هم‌چنین کامپیوتر شامل می‌شود.

بازی NieR: Automata در ۲۳ فوریه سال گذشته‌ی میلادی روی پلی‌استیشن۴ و در ژاپن عرضه شد. این بازی در روز ۷ مارس روی پلی‌استیشن۴ و بیرون از ژاپن عرضه شد و یکی دو هفته پس از آن شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی بودیم.

به عنوان یکی از بازی‌های عجیب و غریب سال گذشته، NieR: Automata توانست موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کند. داستان و موسیقی این بازی نامزد دریافت جوایز متعددی در بین عناوین سال گذشته بود و توانست حتی از سوی برخی از منتقدان، به عنوان بهترین بازی‌های سال گذشته انتخاب شود.

NieR: Automata ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز، یعنی سازندگان بایونتا و ونکوییش است. با این حال، کارگردانی بازی و قصه‌ی آن، برعهده‌ی تهیه کننده‌ی مجموعه‌ی NieR و Drakengard یعنی «یوکو تارو» بوده است.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نوید

    بازی خیلی خوبیه من تا بازی نکرده بودم فکر نمیکردم انقدر گیم پلی خوبی داشته باشه گرافیک عالی . البته من هنوز این سبک بازیای ژاپنی درک نکردم که چرا انقدر باید هیل تو بازی بخری که بتونی غولای خفنو بزنی!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه