فصل‌های پایانی Game of Thrones ده قسمتی نیست

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخبار و حدسیات در هفته‌های پایانیِ انتظار، شرایط را برای طرفداران درام تلویزیونی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) سخت‌تر کرده است. فصل ششم این سریال که از پنجم اردیبهشت از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد، احتمالا آخرین فصل ده قسمتی این مجموعه است و فصل‌های بعدی این مجموعه احتمالا کمتر از ده قسمت به طول بیانجامد. «دیوید بنیف» (David Benioff) و «دی.بی.وایس» (D.B.Weiss)، که هدایت این مجموعه را به عهده دارند، این موضوع را تصدیق کرده‌اند که فصل هفتم و هشتم این سریال –یعنی طبق نقشه‌ی مقرر دو فصل پایانی- نسبت به فصل‌های پیشین، شامل قسمت‌های کمتر خواهند بود. بنیف در این باره در مصاحبه‌ای به مجله‌ی «ورایتی» (Variety) گفت: “به راند آخر نزدیک می‌شویم. کم کردن قسمت‌ها یک حدس است و هنوز هیچ چیز قطعی نیست. اما این چیزی است که در نظر داریم.”

تعداد دقیق قسمت‌های باقی‌مانده هنوز مشخص نیست. تولید فصل هفتم هم از اواخر تیرماه سال جاری شروع می‌شود، یعنی هنوز احتمال تغییر جزییات وجود دارد. با توجه به این ‌که قسمت‌بندی دو فصل پایانی سریال هنوز قطعی نشده، بنیف و وایس به وضوح اعلام کرده‌اند که باقی این مجموعه برای این که در ده قسمت استاندارد پخش شود، بیش از حد وسیع و جاه‌طلبانه است. وایس در ادامه‌ می‌گوید: ” این مجموعه از حالت سریال فاصله گرفته و بیشتر شبیه به یک مجموعه فیلم تبدیل شده است.”

بازی-تاج-و-تخت

مذاکره بر سر جزییات پایانی سریال این را یاد‌آور می‌شود که درام پرچم‌دار شبکه‌ی «HBO» دیر یا زود غروب می‌کند. در این میان تنها چیزی که طرفداران را کمی دلخوش می‌کند این است که برای فصل بعدی کمتر انتظار می‌کشند. پس نهایت استفاده را از این سریال ببرید و فصل ششم آن را از دست ندهید. فصل ششم سریال Game of Thrones، اولین فصلی است که پیش از انتشار رسمی مجموعه‌ کتاب «ترانه‌ی یخ و آتش» ساخته شده است. این سریال با اقتباس از این مجموعه‌ به نگارش «جورج آر.آر.مارتین» ساخته شده و می‌تواند داستان را برای طرفداران او لو دهد.

منبع: The Verge

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه