تیزر فصل هفتم Game of Thrones را ببینید

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

HBO تیزر جدید «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را منتشر کرد. این تیزر در حالی منتشر شد که با نزدیک شدن به زمان پخش فصل ۷ طرفداران آن منتظر اخبار جدید از این سریال هستند.

فصل هفت Game of Thrones با تاخیر نسبت به سال‌های گذشته و در ۲۵ تیر  پخش می‌شود.

این تیزر بدون دیالوگ سه اقلیم و سه شخصیت سرسی لنیستر، دنریس تارگارین و جان اسنو را نشان می‌دهد که هریک به‌تنهایی بر جایگاه قدرت خود تکیه می‌زنند. دنریس تارگارین در پایان فصل ششم در حال هدایت شرق به وستروس بود. کنجکاویم بدانیم در فصل جدید چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

چه کسی بدون جنگ بر تخت می‌نشیند؟ این نقطه‌ی عطف فصل هفت است. در این تریلر «سرسی لنیستر» را بر تخت آهنین می‌بینیم و تیزر با نفس سرد او تمام می‌شود. آیا او کسی است که قدرت را به دست می‌گیرد؟ در تیزر جدید Game of Thrones تمام تصاویر در چشم پادشاه شب خاموش می‌شود. به نظر می‌رسد جنگ بزرگ‌تری بین مردم و وایت واکرها در راه است.

داستان این فصل از مجموعه، اقتباسی است از رمان بادهای زمستان، ششمین جلد از مجموعه کتاب‌های ترانه یخ و آتش که توسط جرج آر. آر. مارتین نوشته شده‌است. فصل هفت این سریال پرطرفدار نسبت به سال‌های گذشته با تاخیر و در ۲۵ تیر از HBO پخش می‌شود. با این حساب احتمالا این فصل تا زمستان ادامه دارد که احتمالا اشاره‌ای به پیام «زمستان در راه است» دارد. گفته می‌شود این فصل، برخلاف شش فصل قبلی، که شامل ۱۰ قسمت بودند، فقط ۶ یا ۷ قسمت دارد.

 

telegram_ad2_1

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سام

    واستیم ایتونز بیاره بخریم

  2. Avatar مسعود

    خیلی ممنون فقط اگه میشه این عکس را دیگه نزارید واسه ۳ فصل قبله

  3. Avatar milad

    خانم علی نژاد داستان سراییتون دوست داشتم :)) ولی باید بگم تا قبل پاییز تموم میشه متاسفانه ! :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه