فعلا منتظر خبرهای تازه از God of War جدید نباشید

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی در نمایشگاه E3 قسمت جدید مجموعه بازی‌های God of War را نشان داد. این بازی با تریلر هیجان‌انگیزی که داشت، همه‌ی گیمرها را مجذوب خودش کرد و کاری کرد که خیلی‌ها منتظر عرضه‌ی این بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۴ بمانند. در حال حاضر فقط یک تریلر از این بازی منتشر شده و چیز زیادی هم از آن نمی‌دانیم. امیدوار بودیم که در مراسم PlayStation Experience که چند وقت دیگر برگزار می‌شود، خبرهایی از این بازی بشنویم؛ اما به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

«کوری بارلوگ» (Cory Barlog) سازنده‌ی این بازی در توییتر به این موضوع اشاره کرده که قسمت جدید مجموعه‌ی God of War در همایش PSX نشان داده نمی‌شود. او گفت که تنها برای دیدار با طرفداران به این مراسم می‌رود.

مشخص است که سونی فعلا قصد ندارد قسمت‌های جدیدی از این بازی نشان دهد. حتی بارلوگ گفته بود هر وقت چیزی از این بازی برای نشان دادن وجود داشته باشد، آن را منتشر می‌کند. شاید باید تا نمایشگاه E3 سال آینده صبر کنیم.

مراسم PlayStation Meeting سال ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آذر ماه برگزار می‌شود و قطعا در آن بازی‌های مختلفی نشان داده خواهد شد. باید ببینیم سونی چه چیزهایی برای گیمرها ترتیب داده است.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه