فهرست جدیدترین قیمت خودروهای منطقه آزاد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
قیمت خودرو در منطقه آزاد

گرانی‌های چند وقت اخیر خودرو تنها اتومبیل‌های وارداتی را هدف نگرفت؛ بلکه ماشین‌های مونتاژ و تولید داخل هم به همین تناسب گران شدند و گرانی آن‌ها قانونی اعلام شد. در این میان کم‌تر کسی به خودروهای وارداتی در منطقه آزاد توجه می‌کرد؛ همان ماشین‌هایی که با قیمت خیلی کم‌تر نسبت به نمونه‌های پلاک ملی به عنوان گزینه‌های مناسب به شهرت رسیدند. جالب توجه اینجاست که ماشین‌های منطقه آزاد هم از افزایش قیمت چند میلیون تومانی ناقابل گاه و بی‌گاه در امان نمانده‌اند و خرید آن‌ها برای مشتریان حاضر در منطقه آزاد هم تبدیل به امری مشکل شده. درحال حاضر قیمت خودرو در منطقه آزاد با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه شده است.

در همین راستا سایت ایران‌جیب فهرست جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در منطقه آزاد را منتشر کرده است. در می‌توانید نرخ جدید ماشین‌های کره‌ای، فرانسوی و ژاپنی در منطقه آزاد را ببینید.

خودرو مدل توضیحات قیمت (تومان)
سانتافه ۲۰۱۷ نیمه فول – کارکرده ۱۴۳ میلیون
النترا ۲۰۱۸ صفر – سپر قدیم ۹۳.۵ میلیون
النترا ۲۰۱۸ صفر – سپر جدید ۹۸ میلیون
ولستر ۲۰۱۵ فول – کارکرده ۷۱ میلیون
سراتو ۲۰۱۸ نیمه فول – کارکرده ۹۸ میلیون
داستر ۲۰۱۸ نیمه فول – صفر ۸۱ میلیون
کولیوس ۲۰۱۸ فول LE – صفر ۱۸۵ میلیون
کولیوس ۲۰۱۸ نیمه فول – صفر ۱۵۳ میلیون
لکسوس NX ۲۰۱۶ ۴ کلید – کارکرده ۱۵۷ میلیون
لکسوس NX ۲۰۱۷ نیمه فول – کارکرده ۱۹۵ میلیون
کرولا ۲۰۱۷ فول – کارکرده ۸۲ میلیون
اسپورتیج ۲۰۱۴ فول – کارکرده ۹۰ میلیون
تلیسمان ۲۰۱۸ فول – صفر ۱۸۰ میلیون
سانتافه ۲۰۱۸ نیمه فول – صفر ۱۶۱ میلیون
سراتو ۲۰۱۸ فول – صفر ۹۸ میلیون
توسان ۲۰۱۸ نیمه فول – صفر ۱۲۶ میلیون
اسپورتیج ۲۰۱۸ نیمه فول – صفر ۱۱۹ میلیون
اپتیما ۲۰۱۸ نیمه فول C – صفر ۱۱۹ میلیون
اپتیما ۲۰۱۸ نیمه فول B – صفر ۱۲۴ میلیون
اپتیما ۲۰۱۸ نیمه فول A – صفر ۱۳۵ میلیون
سراتو ۲۰۱۷ فول – صفر ۱۱۴ میلیون
راو۴ ۲۰۱۸ فول الفطیم – صفر ۱۹۳ میلیون

با توجه به افزایش قیمت‌های چشم‌گیر اخیر، دیگر نمی‌توان انتظار داشت که اکثر خانواده‌های ایرانی بتوانند به خرید اتومبیل‌های آلمانی و ژاپنی حتی فکر کنند؛ چراکه با قیمت‌های سرسام‌آور قدرت خرید از مشتریان ایرانی گرفته شده و واقعیت این است که هیچ‌کس تمایل ندارد برای ماشین‌های کره‌ای ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کند! با شرایطی که پیش آمده، خودروهای کره‌ای جای ماشین‌های نیمه لوکس ژاپنی و آلمانی را گرفته‌اند و خودروهای چینی، جای ماشین‌های کره‌ای. با افزایش قیمت اخیر حتی نمی‌توان انتظار داشت که قشر متوسط ایرانی بتواند به راحتی ماشین چینی مناسب هم خریداری کنند.

در فهرست منتشر شده مربوط به قیمت خودروهای وارداتی منطقه آزاد، ارزان‌ترین ماشین ولستر ۲۰۱۵ کارکرده با قیمت ۷۱ میلیون تومان و گران‌ترین ماشین تویوتا راو۴ مدل ۲۰۱۸ فول صفر با قیمت ۱۹۳ میلیون تومان است. با توجه به لیست قیمت ماشین‌های وارداتی، به نظر شما کدام ماشین ارزش خرید بالایی دارد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar رفیعی

    دیدگاه ما همان ماشین های به ظاهرتولیدداخل !وبی کیفیت !است جالب اینجاست وقتی تحریم میشیم همین ماشین های تولید داخل را هم نداریم.متاسفانه مساله انحصار هم کیفیت راپایین نگه داشته هم جلوی واردات راگرفته.درمناطق ازادمردم ماشین های باکیفیت سوار میشن وشانس انها درتصادفات بالا می ره ولی بقیه مردم بایدبسوزند وبسازندتااینکه به رحمت ایزدی بپیوندند

  2. Avatar ///mahdispd

    سلام آقا خشایار. اگه ممکنه یه مطلب مفصل در مورد طراحی داخلی و ادوات داخل و نحوه ساخت اون تو ماشین های خیلی لوکس مثل رولز رویس و بنتلی که از چه موادی(نوع و نام چرم های مورد استفاده،نوع چسب،چوب،فلز و…) و اینکه چجوری و از چه ابزاری استفاده میکنن ارائه بدید. ممنون

    1. سلام، مرسی از پیشنهاد خوبت
      تلاش می‌کنم در فرصتی مناسب یک محتوای متنی یا حتی یک پادکست درمورد این موضوع جالب براتون تهیه کنم. 🙂

  3. Avatar ماشین دوست

    با سلام و تشکر از طرح مطلب .لطفا توضیح فرمایید دلیل ایجاد منطقه ازاد چیست که در این به اصطلاح منطقه ازاد تجاری قیمت یک خودرو حدود نصف قیمت خودرو در فاصله یک کیلومتر دورتر شده ؟

  4. Avatar شهاب

    به والله ما به۱/۳ برابر همین قیمت های منطقه آزاد هم در تهران راضی هستیم . به خدا خسته شدیم بس که پول بابت خودروهای بی کیفیت پر مصرف با تکنولوژی ۳۰ سال پیش دادیم .
    سانتافه تو بازار تهران داره ۳۵۰ خرید و فروش میشه !!!!!!!!!‌ خدایا خودت به داد ما برس

  5. Avatar فرهام

    ارزش خرید یک محصول رو ازونجایی میشه فهمید که یه مجموعه حاضره چقدر تلاش کنه تا مشتری هاش به اون نیاز واقعیشون به راحتی برسن
    محصولی ارزش خرید داره که کمپانی سازنده هدفش رو روی مخاطبش گذاشته،نه روی سود!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه