فوجی‌فیلم لنز بدون صدا می‌سازد

۳ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از جمله افرادی هستید که به عکاسی علاقه‌ دارید و از لنزهای شرکت فوجی‌‌فیلم استفاده می‌کنید، باید به این موضوع اشاره کنیم که این شرکت قصد دارد یکسری لنز جدید تولید کند که کاملا بی‌صدا هستند. بر اساس اطلاعاتی که در سایت Fuji Rumors منتشر شده، این شرکت قصد دارد لنزهایی درست کند که شاتر آن‌ها صدا نمی‌دهد و در لحظه‌ی عکس گرفتن دیگر آن صدای کلیک معروف را نمی‌شنوید. همچنین گفته شده که کاربرد اصلی این لنزها برای فیلم‌برداری خواهد بود.

این موضوع در نوع خودش بسیار مهم است. اکثر دوربین‌های عکاسی به شکلی ساخته شده‌اند که هر بار کاربر دکمه‌ی عکاسی را فشار می‌دهد صدای کلیک شنیده می‌شود. خیلی از عکاسان دوست دارند که بدون این صدا عکاسی کنند. در زمینه‌ی فیلم‌برداری لنزهای بدون صدای کلیک هم باعث می‌شوند که فیلم‌برداری بسیار روان‌تر صورت بگیرد.

همچنین در برخی موارد صدای کلیک آن‌قدر بالاست که روی فیلم‌برداری تاثیر می‌گذارد و بی صدا بودن از این نظر هم بسیار مهم است. هنوز مشخص شد که لنزهای بدون صدای فوجی‌فیلم کی راهی بازار می‌شود و چه قیمتی دارند؛ اما گفته شده که در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را خرید. به احتمال زیاد تا مدتی دیگر خبرهای بیشتری از این محصولات منتشر خواهند شد.

منبع: fujirumors

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar خخخخخ

    مگه شاتر این دوربین ها روی لنزه !!!؟

  2. Avatar سعید فداییان

    ممنون از مقاله های خوبتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه