فورد، بوگاتی و لامبورگینی؛ سه اتومبیل هیجان انگیزی که در فصل جدید تاپ ‌گیر‌ می‌بینیم

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فصل جدید تاپ‌گیر قرار است با سناریوهایی هیجان‌انگیز شروع شود. سناریوهایی که به نظر می‌رسد با تست خودروهای اسپرت هوادارن خود را سورپرایز کند. شنیده شده که در این فصل بخش‌های مختلفی ترتیب داده شده است که می‌توانیم به دریفت ب‌ام‌و M2، نمایش اوج سرعت با بوگاتی شیرون ۲.۶ میلیون دلاری، سفر با فورد جدید GT و رانندگی با لامبورگینی و پورشه در برف اشاره کنیم. پخش فصل جدید این برنامه از ۲۲ اسفند شروع می‌شود.

سه مجری اصلی تاپ‌گیر، بی‌بی‌سی را ترک کردند و بی‌بی‌سی قول داد که برنامه‌ای به قشنگی تاپ‌گیر قبلی تولید ‌کند که چندان موفق نشد. آمازون هم هوشمندانه، سه مجری توانمند تاپ‌گیر سابق را با پوشش مالی قوی خود برای برنامه‌ی تور بزرگ یا همان گرندتور، انتخاب کرد. این‌ها، همه اخبار داغ خودرویی چند ماه اخیری بود که پس از ترک جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند اتفاق افتاد و بی‌بی‌سی هم دیگر نتوانست موفقیت تاپ‌گیر را دوباره تکرار کند.

‌تاپ‌ گیر با سه مجری جدید به نام‌های Matt LeBlanc، Crhis Harris  و Rory Reid فعالیت خود را ادامه می‌دهد. آمازون هم با در اختیار داشتن سه مجری توانمند تاپ‌ گیر سابق توانسته علاقمندان خودرویی زیادی را مجذوب خود کند. بیشترین نقدی که به برنامه‌ی گرندتور وارد است، فاصله گرفتن از مفاهیم علمی خودرویی و تست‌های حرفه‌ای مثل تاپ‌گیر است. در حال حاضر، گرندتور با داشتن سناریوهای سرگرم‌ کننده، بیشتر بینندگان را هیجان‌زده می‌کند. تاپ‌ گیر هم راه سختی را برای رقابت با گرندتور در پیش دارد.

منبع: theverge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آرش

    من برنامه گرندتور رو به طور کامل نگاه کردم از اول تا قسمت ۱۳ و فکر کنم تنها مشکل برنامه بازیگر هایی هست که هنوز پاشون به چادر نرسیده به شکل های مختلف از بین میرن و این حرکت شاید در نوع خودش جالب باشه ولی فقط یکی دو بار اول خوب بود که انجام دادن ولی به بعد دیگه تکراری میشه و زیاد هم جالب در نمیاد در حالی که در برنامه تاپگیر مهمان ها رو به استدیو دعوت میکردن و باهاشون صحبت میکردن که از دیده من خیلی بهتر بود. به هر حال بهتر در فصل جدید برنامه گرندتور برای یک بار هم که شده مهمان برنامه به طور سالم پاش به چادر برسه.

    1. Avatar مهدی

      آقا آرش حرف شما درسته ولی اون قسمت دعوت از بازیگران به نوعی پتنت تاپ گیر بود به خاطر همین اگه برنامه مثل تاپ گیر باشه احتمالأ بی بی سی از آمازون شکایت میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه