فورد: اپل مطمئنا خودرو می‌سازد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیش از یک سال است که شایعاتی مبنی بر ساخت خودرو از سوی شرکت اپل می‌شنویم. این شایعه در ظاهر چندان هم واقعی به نظر نمی‌رسد؛ مخصوصا که اپل تا به حال وارد صنعت خودرو نشده است و ساخت ماشین هم چندان در حیطه‌ی کاری این شرکت تکنولوژی-محور نمی‌گنجد. با این حال، این شایعات اخیرا قوت گرفته‌اند. همین چند وقت پیش شنیدیم که اپل صدها مهندس خودرو را استخدام کرده است. حتی مدیرعامل شرکت بزرگ فورد هم می‌گوید که اپل مطمئنا مشغول ساخت خودرو است.

مدیر عامل فورد می‌گوید که اپل مشغول ساخت خودرو است.

اپل تنها شرکت حوزه‌ی تکنولوژی نخواهد بود که دست به ساخت خودرو می‌زند. شرکت گوگل هم سال‌ها است که روی ساخت خودروهای بدون راننده کار می‌کند. گوگل حتی نمونه‌های اولیه‌ی درست و درمانی هم ساخته است. حتی شنیده‌ایم که گوگل و فورد وارد مذاکره برای ساخت خودروهای بدون راننده‌ی گوگل شده‌اند و شرکت فورد قرار است خودروهای گوگل را بسازد.

«مارک فیلدز» (Mark Fields)، مدیرعامل شرکت فورد، درباره‌ی اپل گفته است: “پیش‌بینی‌های شغلی ما می‌گوید که آن‌ها مطمئنا مشغول کار روی یک ماشین هستند.” فیلدز در پاسخ به این سوال که آیا قرار است خودروهای گوگل را آن‌ها بسازند، گفت که چنین برنامه‌ای ندارند.

مدیرعامل فورد می‌گوید که قصد همکاری با شرکت‌های مختلف را دارند، اما حاضر نیستند به صورت قراردادی فقط برای‌شان خودرو تولید کنند و این همکاری باید عمیق‌تر باشد.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه