تبدیل فورد برانکو کلاسیک به یک خودرو الکتریکی قدرتمند

۲۲ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فورد برانکو

اگر به فورد برانکو علاقه دارید اما دوست ندارید نسخه کلاسیک آن را داشته باشید، پس احتمالا منتظر رونمایی از نسخه جدید آن هستید. البته می‌توانید یک برانکو کلاسیک الکتریکی شده داشته باشید، تنها مشکل این است که برای داشتن چنین خودرویی باید ۱۸۵ هزار دلار هزینه کنید.

این فورد برانکو توسط شرکت خودروسازی زیرو لبز در کالیفرنیا ساخته شده است. این شرکت گفته فورد برانکو جدید کاملا از نو مهندسی شده و حدود ۱۰۰۰ قطعه جدید در این خودرو استفاده شده است.

برانکو به دو شکل عرضه می‌شود: یکی با بدنه فولادی استاندارد کارخانه و دیگری با بدنه فیبر کربنی که گران‌تر هم هست. نسخه دوم عملکرد بهتری دارد و مسافت بیشتری را با هربار شارژ طی می‌کند، چون وزنش از نسخه فولادی کمتر است.

این مدل روی شاسی الکتریکی سفارشی شرکت ساخته شده که به برانکو سیستم تعلیق با چهار گوشه مستقل می‌دهد. همچنین می‌توان نسخه دوموتوره آن را سفارش داد که توان ۶۰۰ اسب بخار تولید می‌کند.

قدرت این خودرو از پک باتری ۷۰ کیلووات ساعت تامین می‌شود که با هربار شارژ آن می‌توان مسافت ۳۰۵ کیلومتری را طی کرد. این باتری را می‌توان با شارژر سریع سطح ۳ شارژ کرد.

این شرکت قصد دارد ۳۰ تا ۴۰ نسخه از این فورد برانکو خاص بسازد، که با توجه به قیمت زیادی که دارد فقط به درد کلکسیونرها و مشتریان متمول می‌خورد.

فورد برانکو

منبع : insideevs

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه