فیسبوک اسپیکر هوشمند با صفحه نمایش لمسی می‌سازد

۶ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیسبوک

اسپیکرهای هوشمند به محصولات هیجان‌انگیزی تبدیل شده‌اند و هر روز هم بر تعداد آن‌ها شرکت‌هایی که می‌خواهند چنین محصولی تولید کنند افزوده می‌شود. در حال حاضر آمازون، گوگل، مایکروسافت و اپل وارد حوزه ساخت بلندگوی هوشمند شده‌اند و به نظر می‌رسد که در آینده فیسبوک هم وارد این مسابقه می‌شود.

در گزارش‌های جدید گفته شده که فیسبوک می‌خواهد یک اسپیکر هوشمند با صفحه نمایش لمسی تولید کند. حتی مشخص شده که این محصول یک صفحه نمایش لمسی ۱۵ اینچی دارد که کاربران به وسیله آن می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند. در واقع تمرکز این دستگاه روی فرمان‌های صوتی نیست و کنترل به با صفحه نمایش هم نقش مهمی را ایفا می‌کند.

گفته شده که صفحه نمایش بلندگوی هوشمند فیسبوک توسط ال‌جی ساخته می‌شود و بدنه آن هم آلومینیومی خواهد بود. به نظر می‌رسد که این محصول توسط بخش Building 8 شرکت فیسبوک در حال ساخت است. چند وقت پیش شایعه شده بود که این بخش سری فیسبوک در حال ساخت یک گوشی ماژولار است.

تحقیقات مختلف نشان داده که بازار اسپیکرهای هوشمند تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۵.۵ میلیارد دلار ارزش پیدا می‌کند. ارزش این بازار در سال ۲۰۱۶ تنها ۵.۹ میلیون دلار بود. در واقع حضور شرکت‌ها و محصولات بیشتر در این حوزه باعث شده که مردم علاقه‌ بیشتری به خرید این محصولات نشان دهند.

 

منبع: digitimes

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه