فیسبوک رکورد زد

۱۳ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ شبکه‌ی اجتماعی از نظر کاربر نمی‌تواند با فیسبوک رقابت کند. دسترسی به این سایت تقریبا راحت است و کلی امکانات هیجان انگیز و جذاب دارد. حالا فیسبوک اعلام کرد که یک رکورد جدید به دست آورده است. براساس اطلاعات منتشر شده میزان کاربران موبایل این شبکه‌ی اجتماعی در یک لحظه توانسته مرز ۱.۰۹ میلیارد نفر را رد کند.

این اولین بار است که میزان کاربران موبایل این شبکه‌ی اجتماعی از مرز یک میلیارد نفر می‌گذرد. البته میزان کل کاربران فیسبوک در همان لحظه به ۱.۱۸ میلیارد نفر می‌رسید که از طریق پلتفرم‌های مختلف وارد شده بودند. همچنین مشخص شده که میزان متوسط کاربران فعال این سایت در ماه به ۱.۶۶ میلیارد نفر با موبایل و ۱.۷۹ میلیارد نفر روی همه پلتفرم‌ها رسیده است.

این آمار بیانگر آن هستند که تقریبا ۱۳ درصد مردم کره زمین از فیسبوک استفاده می‌کنند. این میزان کاربر فرصت‌های مالی و تبلیغاتی زیادی برای فیسبوک به همراه می‌آورد. این سایت اعلام کرد که میزان تبلیغاتش ۸۴ درصد افزایش پیدا کرده که ۷۸ درصد بیشتر از سال پیش است. براساس اطلاعات منتشر شده این شبکه‌ی اجتماعی ۶.۸ میلیارد دلار از طریق تبلیغات درآمد داشته که از این میزان ۲.۳۸ میلیارد دلار آن سود بوده است.

منبع: Facebook

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه