فیس‌بوک خاطرات بد شما را فیلتر می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیس‌بوک

فیس بوک در Your Year in Review امسال به شما اجازه می‌دهد پست‌های ناراحت‌کننده را فیلتر کنید و فقط پست‌ها و تصاویر نشاط‌بخش را انتخاب کنید.

این موضوع نشان می‌دهد که فیس‌بوک به خاطره‌های افراد در محیط آنلاین اهمیت می‌دهد.

فیس‌بوک اخیرا نسخه‌ی سال ۲۰۱۵ Your Year in Review را منتشر کرده است. این فیچر نوستالژیک که هر سال منتشر می‌شود به کاربران این فرصت را می‌دهد که نگاهی به فعالیت‌هایشان در سالی که گذشت بیاندازند. اما امسال یک تفاوت مهم وجود دارد. امسال کاربران می‌توانند خاطرات بد را (مثل جدایی‌ها یا درگذشت عزیزان) فیلتر کنند. به این ترتیب، مجموعه‌ی خاطرات آنها تا حد ممکن به دور از هر گونه تلخی است.

یکی از سخنگویان فیس‌بوک گفت: “سال گذشته ما پیشنهاداتی دریافت کردیم که در آنها از ما خواسته شده بود که امکان انتخاب تصاویر شادتر و جالب‌تر را فراهم کنیم و همچنین ویرایش تصاویری که در Year in Review به اشتراک گذاشته می‌شود، آسان‌تر شود. به خاطر همین ما فیلترهایی برای Year in Review امسال اعمال کردیم.”

خاطرات سال فیس‌بوک

وقتی در فید اخبار شما Your Year in Review نمایش داده می‌شود، فیس‌بوک به طور اتوماتیک تعداد ۱۰ تصویر سال گذشته را پیشنهاد می‌دهد و تصاویر بد را فیلتر می‌کند. کاربران می‌توانند آن گزیده‌ها را تغییر دهند و هر تصویری را که دلشان می‌خواهد انتخاب کنند. این موضوع نشان می‌دهد که فیس‌بوک به خاطره‌های افراد در محیط آنلاین اهمیت می‌دهد. پس از راه‌اندازی ابزار On This Day در ماه مارس، خاطرات دردناک بسیاری از کاربران دوباره به آنها یادآوری شد، مثل فوت شدن دوستان و بستگان‌شان. این شرکت هم برای حل این مشکل، ویژگی مورد اشاره را به‌روزرسانی کرد. فیچر Your Year in Review در حال حاضر برای اکثر کاربران ارایه شده است.

منبع: Facebook

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما