مرد عنکبوتی جدید تابستان ۲۰۲۰ جلوی دوربین می‌رود

۱۰ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیلم اسپایدرمن

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن که در حال حاضر و پیش‌ از انتخاب نام تحت عنوان فیلم اسپایدرمن ۳ نیز شناخته می‌شود قرار است تابستان سال میلادی ۲۰۲۰ فرایند فیلم‌برداری را طی کند.

تام هالند بازیگری که با ایفای نقش مرد عنکبوتی در فیلم سینمایی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) به جهان سینمایی مارول پیوست قرار است در این فیلم جدید نیز حضور پیدا کند. هالند پیش از این در دو فیلم دیگر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) و دنباله آن «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) به ایفای نقش پرداخته بود.

حضور تام هالند در جهان سینمایی مارول و قسمت جدید مجموعه اسپایدرمن باعث شده برنامه کاری این بازیگر نسبت به همیشه شلوغ‌تر شود. او که قرار بود در فیلم سینمایی آنچارتد حضور داشته باشد به دلیل کمبود وقت فعلا نمی‌تواند به این پروژه برسد و احتمالا تولیدکنندگان آنچارتد قادر نخواهند بود طبق اعلام قبلی در دسامبر ۲۰۲۰ فیلم‌ را به اکران برسانند.

روند تولید فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و مرد عنکبوتی: دور از خانه به ترتیب در ژوئن ۲۰۱۶ و ژوئیه ۲۰۱۷ آغاز شدند (فصل تابستان) و هر دو در تابستان سال بعد از تولید روی پرده رفتند. به همین ترتیب و براساس تاریخی که از همین حالا اعلام شده فیلم اسپایدرمن جدیدی که قرار است در جهان سینمایی مارول ساخته شود روز شانزدهم ژوئیه سال ۲۰۲۱ (در تاریخ ۲۵ تیر سال ۱۴۰۰) روی پرده خواهد رفت.

فیلم‌ اسپایدرمن جدیدی که تابستان ۲۰۲۰ جلوی دوربین می‌رود از نظر خط داستانی اتفاقات قسمت قبل را دنبال می‌کند. به گفته هالند در این قسمت اتفاقاتی بسیار متفاوت و بسیار ویژه رخ خواهد داد. او همچنین فیلم اسپایدرمن جدید را بهتر و بزرگتر از همه آثار قبلی دانسته است.

ساخت قسمت جدیدی از مجموعه زمانی قطعی شد که دو شرکت سونی و‌‌ مارول برای ادامه همکاری به توافق رسیدند. کوین فایگی رییس استودیوی مارول درباره توافق جدید صورت گرفته گفته بود او و همه اعضای استودیوی مارول از ادامه‌دار شدن حضور مرد عنکبوتی در جهان سینمایی مارول بسیار هیجان‌زده هستند. به گفته فایگی مرد عنکبوتی شمایلی قدرتمند و قهرمانی است که داستان‌هایش گروه‌های سنی متفاوتی را در سراسر جهان در برمی‌گیرد.

پیش از این در سال ۲۰۱۵ مارول و سونی از طریق نوعی تفاهم میان‌استودیوییِ نه چندان سابقه‌دار همکاری را آغاز کردند که به تولید چندین فیلم پرفروش در گیشه منجر شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه