کلیپ تصادف ریچارد هموند حین فیلم‌برداری برنامه گرندتور منتشر شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یادتان باشد در خبر دیروز برایتان گفتیم جیمز می اعلام کرده که فصل جدید برنامه گرندتور از پاییز امسال پخش می‌شود. در این میان گفتیم اخباری هم به گوش رسیده که ریچارد هموند در بخشی از سکانس‌های این برنامه تصادف داشته اما این تصادف در حدی نبوده که برنامه به تعویق بیفتد. حال کلیپی از لحظه تصادف ریچارد در سریال مستند خودرویی گرندتور منتشر شده است. ابتدا این کلیپ را ببینیم:

همان‌طور که در این ویدیو دیدید، ریچارد در حال رانندگی با خودرویی به اسم ریماک کانسپت وان (Rimac Concept One) بوده که در پیچ مسیر به علت بالا بودن سرعت و قفل شدن ترمزهای این خودرو باعث شده تا اتومبیل کم‌فرمانی کند، از جاده منحرف شود و به دلیل نبود گاردریل در دره سقوط کند. این اتفاقات در یکی از تپه‌های کشور سوییس به اسم Hillclimb Hemberg افتاده است.

بعد از سقوط ریچارد در دره، تیم امداد او را به بیمارستان نزدیک رسانده‌اند. گفته می‌شود ریچارد صدمه زیادی مخصوصا از ناحیه زانو دیده اما به‌طور کلی حالش خوب است. با این وجود ریچارد باید مدتی تحت نظر و درمان باشد.

ریماک کانسپت وان به چهار موتور الکتریکی مجهز شده که توانایی تولید ۱۲۰۶ اسب‌بخار، قدرت را به این خودرو سبز و پاک می‌دهند. این خودرو می‌تواند ظرف ۲.۴ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. گستره پیمایش این خودرو با یک‌بار شارژ حدود ۳۵۰ کیلومتر است. کانسپت وان می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

احتمال می‌رود تا بهبودی وضعیت ریچارد، ضبط این برنامه با مشکلاتی همراه باشد.

منبع: MotorAuthority

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar پویا

    اگه اشتباه نکنم قیمت خورده ۸۵۰ هزار یورو هست 🙂

  2. Avatar A-JAM

    آمار تصادفش بالا رفته:)))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه