ناروتو فیلم سینمایی هالی‌وودی می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اهل انیمه دیدن باشید، حتما مجموعه‌ی «ناروتو» (Naruto) را دیده‌اید. نینجای نوجوانی که به همراه دوستانش ماجراهای مختلفی را پشت‌سر می‌گذارد و خودش هم سرگذشت عجیبی دارد. مجموعه‌ی انیمه‌ی ناروتو آن‌قدر محبوب است که کلی بازی‌ کامپیوتری و حتی اینمه‌‌های بلند سینمایی هم از روی آن ساخته شده است. حالا قرار است فیلم سینمایی این مجموعه هم ساخته شود و حتی یک استودیوی هالیوودی وظیفه‌ی ساخت آن را به عهده دارد.

فیلم ناروتو در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و تاریخ اکران آن هنوز مشخص نیست.

فیلم سینمایی ناروتو توسط شرکت Lionsgate ساخته می‌شود و حتی مشخص شده که «مایکل گریسی» (Michael Gracey) هم کارگردان این فیلم خواهد بود. البته گریسی بیشتر برای کار روی جلوه‌های ویژه‌ی سریال The Magicians شناخته می‌شود و فیلم ناروتو اولین پروژه‌ی کارگردانی او خواهد بود.

ناروتو نینجایی نوجوان از دهکده‌ای به نام «برگ» (Leaf) است که ماجراهای آن از سن ۱۲ سالگی در انیمه نشان داده می‌شود؛ اما ناروتو همیشه روح یک موجود بسیار قدرتمند را با خودش حمل می‌کند. روباهی نه دم که زمانی قصد داشت دهکده‌ی برگ را نابود کند. در زمانی که ناروتو نوزاد بود، روباه طلسم و روحش داخل ناروتو زندانی شد. روح روباه نه دم باعث شد که ناروتو قدرت‌های بسیار زیادی به دست بیاورد و توانایی مبارزه با دشمنان بسیار قدرتمند را پیدا کرد. البته او در این مدت سختی‌های زیادی را هم تحمل کرد و سرگذشت دراماتیکی را پشت‌سر گذاشت.

ساخت فیلم‌های سینمایی از روی انیمه‌های ژاپنی در چند وقت گذشته کلی سر و صدا به راه انداخته. یکی از انیمه‌هایی که قرار است سینمایی شود و حتی تریلرهای آن هم نشان داده شده، انیمه‌ی Ghost in the Shell است. در آینده هم قرار است فیلم سینمایی انیمه‌ی بسیار زیبای Death Note ساخته شود.

فیلم ناروتو در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و تاریخ اکران آن هنوز مشخص نیست.

منبع: Polygon

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Eren

    خیلی خیلی فوق العاده عالی می‌شود چرا چون کشور پیشرفته ی مثل آمریکا قراره یک فیلم از روی این انیمه بسازه ژاپن در ساخت انیمه ها بی همتا است حتا بعضی وقت ها این انیمه ها از فیلم های واقعی بهتر عمل می‌کند مثل اتک آن تایتان و همین ناروتو اما ژاپن در مرحله تبدیل این انیمه ها به فیلم واقعی خیلی خیلی ضعیف عمل کرده که حتا ارزش یک بار تماشا هم ندارد قراره در سال ۲۰۲۳ دو فیلم از روی دو تا انیمه شاهکار یکی اتک آن تایتان و همین ناروتو ساخته بشوند امیدوارم مثل انیمه هاشون فیلم های فوق العادی بشوند

  2. محسن

    اگر درست و زیبا ساخته بشه چرا که نه ولی اگر بد باشه کل اسم ناروتو رو به گند میکشه

  3. Mosi

    ناروتو جزء انیمه هایی هستش که فیلمشون افتضاح از آب در میاد.
    هم بخاطر فیلمنامه بیش از حد گیج کننده وهم اینکه به هیچ وجه حرکت ها و جلوه های ویژه ی انیمه رو روی فیلم نمیتونن پیاده کنن. نتیجش میشه Ghost in Shell که از تریلرش مشخصه چقدر افتضاح شده.
    بهتر بود یک انیمیشن سه بعدی در حد فاینل فانتزی میساختن. اونطوری خیلی جذابتر میشد.

  4. amin

    نظر من اینه برا اونایی که این انیمه رو دیدن و بش علاقه دارن نا امید کننده میشه تقریبا مثل بقیه فیلما که از رو انیمه یا گیم ساخته میشن ولی برا کسی که انیمه رو ندیده شاید جالب باشه بهرحال امیدوارم در حد قابل قبول ساخته بشه و گند نزنه به اسم ناروتو

  5. آریا

    ایول ! انیمه ها پتانسیل بالایی دارن فقط ای کاش انیمه one piece هم سینماییش کنن چون مطمئنن جزء بهترین ها میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه