فیلم متال گیر لغو نشده است و ساخته می‌شود

۳ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

با اینکه می‌دانیم دیگر «هیدئو کوجیما» و متال گیر قرار نیست کاری با یکدیگر داشته باشند، اما مجموعه‌ی «متال گیر سالید» بدون شک ادامه خواهد داشت. قرار بود هیدئو کوجیما با همکاری «آوی آراد»، یکی از تهیه‌کننده‌های مطرح هالیوود، فیلم متال گیر سالید را بسازند. تصور می‌کردیم پس از اخراج کوجیما از شرکت کونامی، پروژه‌ی ساخت فیلم هم لغو شده باشد، اما ظاهرا همه‌ی برنامه‌ها سر جای‌شان هستند. «جردن وویت رابرتز»، که احتمالا کارگردانی فیلم متال گیر سالید را بر عهده خواهد داشت، به وب‌سایت سینمایی Collider گفته است که فیلم متال گیر ساخته خواهد شد.

جردن وویت رابرتز گفته است: “متال گیر مهم‌ترین مجموعه برای من روی این سیاره است.” او با تمجید از هیدئو کوجیما گفته است که متال گیر، تجلی نبوغ است و طرز فکر خاص خودش را دارد. کارگردان فیلم متال گیر می‌گوید که او با کوجیما ملاقات‌هایی داشته است و این ملاقات‌ها، برای او مثل یک رویا بوده‌اند.

Joran-Voight-Roberts-2

طبق گفته‌ی این کارگردان، در حال حاضر فعلا مشغول کار روی فیلم‌نامه‌ی متال گیر سالید هستند: “من با چنگ و دندان خواهم جنگید تا این فیلم به خوبی ساخته شود، چون خراب کردن آن بسیار ساده است. استودیوها می‌توانند به راحتی آن را تبدیل به یک «ماموریت غیرممکن» یا GI Joe کنند؛ چیزی که این مجموعه نیست.”

کارگردان فیلم متال گیر سالید می‌گوید که این مجموعه خاص است. در حالی که چیزی مثل کمیک‌های مصور، نویسنده‌های متعددی دارند و در سال‌های مختلف، افرادی متفاوت روی یک مجموعه کار می‌کنند، پشت متال گیر سالید فقط یک نفر است.

Joran-Voight-Roberts

وویت رابرتز می‌گوید که می‌توانند فیلم متال گیر سالید را با رده‌بندی سنی ۱۳ سال به بالا بسازند و بودجه‌ی ساخت بیشتری بگیرند، یا اینکه رده بندی سنی را بالا ببرند و بودجه‌ی کمتری از استودیو دریافت کنند. وویت رابرتز توضیح می‌دهد: “متال گیر بخش‌های خیلی خشن هم دارد، اما تمرکز مجموعه روی صحبت‌ها و فلسفه‌هایی است که هر شخصیت از خودش نشان می‌دهد. هر شخصیت برای خودش یک فلسفه‌ی زنده است. نشان دادن این موضوع بسیار مهم‌تر از هر چیز دیگری است.”

«کونگ: جزیره‌ی جمجمه» (Kong: Skull Island)، جدیدترین فیلم جردن وویت رابرتز است و در اسفند ماه اکران می‌شود.

به نظر شما، آیا لازم است مجموعه‌ای که خودش از فیلم بهتر است را تبدیل به یک فیلم سینمایی هالیوودی کنند؟

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی

    این فیلم متال گیر نیست. این فیلم فقط چند تا اسم و چهره اشناست که قرار بالا و پایین بپرن تا جیب شرکت هایی مثل کونامی و … رو پرکنه.

  2. Avatar Alireza.A

    مجموعه متال گیر از نظر داستان تکه تک. هیچ بازی دیگه ای رو نمی شه از نظر داستانی با متال گیر مقایسه کرد. حتی از نظر من مجموعه متال گیر اونقدر داستان قوی و فوق العاده ای داشته و داره که کمتر فیلمی پیدا می شه که داستانی بهتر از متال گیر داشته باشه. خیلی سخته که از روی یک هم چین مجموعه بزرگی فیلم خوبی بسازی, امیدوارم که فیلم بدی ساخته نشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه