فیلم Assassin’s Creed ساختاری مثل «بتمن آغاز می‌کند» خواهد داشت

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» یا همان Assassin’s Creed توانسته‌اند در مدت زمان کوتاهی، طرفداران بزرگ و زیادی پیدا کنند؛ طوری که تا به امروز رمان‌ها، فیلم‌های کوتاه و انیمیشن‌هایی از روی این مجموعه ساخته شده است. قدم بعدی شرکت یوبی‌سافت، ساخت فیلمی بزرگ و هالی‌وودی از فرقه‌ی اساسین است. بر اساس جدیدترین صحبت‌های این شرکت، ظاهرا فیلم فرقه‌ی اساسین قرار است ساختار اولین فیلم بتمن کریستوفر نولان را پیش بگیرد.

یوبی‌سافت می‌خواهد به اندازه‌ی فیلم بتمن‌ برای ساخت فیلم فرقه‌ی اساسین هزینه کند

طبق صحبت‌هایی که «ژان ژولین بارونه»، مدیرعامل شرکت Ubisoft Motion Pictures اخیرا کرده است، شرکت یوبی‌سافت می‌‌خواهد تا فیلم مثل «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) یا فیلم «بلید رانر» (Blade Runner) باشد.

«بارونه» به نشریه‌ی فرانسوی Premire گفته است که ساخت و پرداخت داستان برای فیلم فرقه‌ی اساسین کار راحتی نیست؛ چون این فیلم دو دوره‌ی تاریخی مختلف را به تصویر خواهد کشید. داستان فیلم قرار است در گذشته و دنیای امروز اتفاق افتد. شخصیت اصلی فیلم Callum و جدش Aguilar هر دو داستان‌هایی موازی دارند که در نقطه‌ای به هم می‌رسند.

بیشتر فیلم‌ها تنها روی یک قهرمان و دوره‌ی داستانی تمرکز می‌کنند و حتی اگر هم به دو دوره‌ی مختلف بپردازند، یکی از دیگری جلوتر قرار می‌گیرد. یوبی‌سافت می‌خواهد که به هر دو دوره‌ی زمانی فیلم، به یک اندازه پرداخته شود.

یوبی‌سافت می‌خواهد هم‌چنین به اندازه‌ی بتمن‌ها هم برای ساخت فیلم هزینه کند. بارونه می‌گوید که نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار بودجه برای فیلم فرقه‌ی اساسین تخصیص داده شده است.

فیلم Assassins’ Creed سال آینده‌ی میلادی اکران خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. 111

    … گروه حشاشین …
    داستانش واقعی هست و رهبر آنان هم حسن صباح یک ایرانی بود .
    ولی کلا ماجرای بازی و فیلمش چیز دیگری است و با حقیقتش کاری ندارد .
    و واقعا سری بازی هایش که خیلی قشنگ است ، سری فیلم هایش هم زیبا در می آید .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه