قابلیت‌های جدید به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه شدند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت سیستم مورد نیاز برای استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل را بروزرسانی کرد و مشخص شد که از این به بعد می‌توان روی دستگاه‌هایی که از صفحه نمایش ۹ اینچی بهره می‌برند هم از سیستم عامل موبایل ویندوز ۱۰ استفاده کرد.

ویندوز ۱۰ موبایل از دستگاه‌هایی که صفحه نمایش ۹ اینچی دارند هم پشتیبانی می‌کند.

با بزرگ‌تر شدن اندازه‌ی صفحه نمایش گوشی‌های موبایل، مایکروسافت هم تصمیم گرفت که پشتیبانی از دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ را به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل اضافه کند. در گذشته این سیستم عامل از دستگاه‌هایی با صفحه نمایش ۸ اینچ پشتیبانی می‌کرد که این اندازه به ۹ اینچ ارتقا پیدا کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ موبایل، مشخص شده که مایکروسافت ویژگی‌ جدیدی را برای عکاسی در نظر گرفته است. این شرکت قابلیت Auto-Flash را به این سیستم عامل اضافه کرده که می‌تواند مورد استفاده‌ی کاربران قرار بگیرد.

البته سایر مشخصات سخت افزاری برای استفاده از ویندوز ۱۰ موبایل تغییر نکرده است. سیستم عامل موبایل مایکروسافت روی گوشی‌هایی نصب می‌شود که ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشند. همچنین این سیستم عامل با گوشی‌هایی که از تراشه‌های اسنپ دراگون ۸۱۰، اسنپ دراگون ۸۰۸، اسنپ دراگون ۶۱۷، اسنپ دراگون ۲۱۰، اسنپ دراگون ۲۰۸، اسنپ دراگون ۸۲۰ و اسنپ دراگون ۶۲۵ بهره می‌برند، پشتیبانی می‌کند.

windows-10-mobile-1

این بروزرسانی مایکروسافت می‌تواند نشانه‌هایی از عرضه‌ی یک دستگاه جدید هم باشد. البته چند وقت پیش هم مشخص شد که این سیستم عامل بزودی از حسگر تشخیص اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

‌‌‌‌

منبع: MS Power User

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    فقط ویندوز ۱۰ موبایل نه هیچ سیستم عامل دیگه ای

  2. Avatar فرامرز

    مگه الآن اصلا کسی هم از ویندوز موبایل استفاده میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

    1. Avatar علی

      اختیار دارید، مگه به جز ویندوز موبایل “سیستم عامل” دیگه ای هم وجود داره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه