قابلیت‌های دوربین V30 را به G6 بیاورید

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که ال‌جی مشغول نمایش پرچم‌دار جدیدش یعنی V30 بود، از خودمان پرسیدیم که دیگر چه نیازی به G6 داریم؟ گوشی LG V30 کمی از G6 بزرگ تر است، سخت‌افزاری قوی‌تر دارد و با اینکه یک صفحه نمایش HDR Dolby Vision روی آن قرار داده نشده، اما بدون شک بهترین گوشی برای انجام کارهای چند رسانه‌ای است.

اپ دوربین V30 برای استفاده روی G6 دستکاری شده.

با این حال اگر یک G6 خریده‌اید، نگران نباشید؛ چون به نظر می‌رسد که تمام قابلیت‌هایی که V30 دارد، روی پرچم‌دار دیگر ال‌جی هم کار می‌کند. به سادگی می‌توان قابلیت‌های دوربین V30 را به G6 آورد. اپ دوربین V30 برای استفاده روی G6 دستکاری شده و همین حالا آماده‌ی استفاده است.

حدودا تمام قابلیت‌هایی هم که اپ دوربین V30 در اختیار خریداران این گوشی قرار می‌دهد، روی G6 کار می‌کند. با این حال باید قید حالت Cine Mode را بزنید که یک حالت سخت‌افزاری است و نمی‌توان روی G6 آن را فعال کرد.

برای نصب اپ دوربین V30 فایل آن را دانلود کنید و سپس با استفاده از قابلیت Recovery آن را روی گوشی روت شده‌ی خود فلش کنید. این اپ، جایگزین اپ اصلی دوربین روی گوشی شما خواهد شد.

اگر می‌خواهید فیلترهای Graphy مخصوص V30 را هم داشته باشید، فایل APK آن هم برای نصب موجود شده است.

منبع: XDA

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar بهزاد صمدی

    سلام
    وقتی میخوایم اپ رو نصب کنیم روی گوشی G6 متاسفانه میزنه یک بسته به همین نام وجود دارد
    و نصب نمیشود
    با این مشکل بنظرتون چیکار باید بکنیم

  2. Avatar Dl

    سلام از شما بابت اینگونه خبر ها و پست ها متشکرم.
    آقای میرزایی لطفا یه سری به انجمن XDA بزنید و خبر هایی مثل عرضه صفحه نمایش همیشه روشن S8 برای گوشی های Note5 و سریS6 هن خبر بگذارید.

  3. Avatar امیر

    بزرگترین مشکل ال جی پشتیبانی بسیار ضعیف گوشی هاش است، یعنی شما یک گوشی ال جی میخری تا آخر که اون رو استفاده میکنی همونه و نسبت به روز اول کوچکترین تغییری نمیکنه مگه اینکه تغییرات خود سیستم عامل اندروید یه چیزایی بهش اضافه کنه، مثلا من که الان G5 دارم کلا از بعد از V20 معلوم بود که دیگه پشتیبانی از G5 رو بیخیال شده ال جی ، در صورتی که وقتی اکسپرا Z داشتم رابط کاربری، نرم افزار و قابلیت های دوربین تا Z3+ هم برای Z میومد تا جایی که دیگه سخت افزار اجازه نمیداد ( Slow-mo & 4K ) . ال جی خیلی ضعیفه و برای کسایی که گوشی رو بیشتر از ۱ سال نگه میدارند به نظر من اصلا انتخاب خوبی نیست چون حوصله سر بر میشه و از اونجایی هم که بسیار سریع قیمت گوشی هاش پایین میاد ، ارزش خرید تا چند ماه بعد از بعد از رلیس شدن نداره، به جاش میشه یه دوربین کامپکت خوب مثل RX100 گرفت.

    1. Avatar علیرضا بازرگانی

      دیدگاه درستی نیست، بنده ۳ سری از محصولات الجی رو داشتم که هیچکدوم هم از پرچمدارای این شرکت نبودن و بالای ۳ سال برام کارکرده.

      در ضمن نحوه رفتار شما با گوشی هم کم اهمیت نیست و خیلی تاثییر داره. محصولای الجی دور از دیدِ منفی واقعا کارایی بلند مدت دارند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه