قابلیت استاپ-موشن به اینستاگرام میآید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام به یکی از قابلیت‌های جدید و نوآورانه مجهز می‌شود؛ قابلیتی که استاپ-موشن نام دارد. داستان از این قرار است که طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، اینستاگرام در حال آزمایش ابزار جدید stop-motion است. استاپ-موشن درواقع ابزار وابسطه به دوربین گوشی و تبلت است. این قابلیت اجازه‌ی عکاسی در مدت زمان نسبتا طولانی را به کاربر می‌دهد تا خروجی این فرآیند تبدیل به یک گیف (GIF) ترکیب از چند عکس شود.

اینستاگرام رسما خبر تست این قابلیت را تایید کرده است. به نظر‌ می‌رسد که این امکان جدید در بخش دوربین استوری گذاشته می‌شود. این تصاویر در مرحله اول قابلیت ادیت ندارند و کاربر پس از ثبت آن‌ها، باید کنسل یا روی گزینه‌ی Done کلیک کند. پس از انتخاب گزینه Done، کاربر می‌تواند به ابزار ادیت استوری مثل نوشتن متن و گذاشتن استیکر دسترسی پیدا کند. بعد از آن، می‌توان خروجی کار را در صفحه‌ی خود به نمایش گذاشت.

مدت‌هاست که اینستاگرام به اضافه کردن قابلیت‌های جدید در شبکه‌ی اجتماعی خود فکر می‌کند. ماحصل این تلاش، تولد ابزار متنوع ادیت عکس، استوری، لایو و سوپرزوم بود. سوپر زوم امکان جدیدی است که کاربر بتواند استوری خود را در چند مرحله زوم کند.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه