قابلیت تماس ویدئویی گروهی به WhatsApp اضافه شد

۹ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تماس گروهی واتساپ

واتساپ اعلام کرد که از چندین هفته پیش قابلیت تماس تصویری گروهی را به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه کرده است و اکنون این قابلیت در اختیار تمام کاربران قرار دارد. اکنون کاربران هر دو نسخه اندروید و ios این پیام رسان می‌توانند پیام‌های صوتی و تصویری گروهی با حداکثر تا چهار نفر داشته باشند.

برای برقراری تماس گروهی ابتدا باید یک تماس دونفره برقرار کنید و سپس دو نفر دیگر را به این تماس اضافه کنید. واتسا‌پ بار دیگر تاکید کرده است که این تماس‌ها کاملا امن هستند و مشابه پیام‌های متنی این پیام رسان، تماس‌های گروهی نیز به روش سرتاسر (end-to-end) رمزگذاری می‌شوند. واتساپ ادعا کرده که این تماس‌های گروهی در شرایط نامطلوب اینترنت نیز برقرار خواهند بود.

تماس گروهی

واتساپ با این بروزرسانی پاسخی به رقبایی داشته که پیش از این از چنین قابلیتی برخوردار بوده‌اند. اسکایپ به عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبا پیش‌تر قابلیت تماس‌های گروهی را اضافه کرده بود اما با مشکلاتی همراه بود. واتساپ امیدوار است به خوبی از عهده این کار برآید.

در حال حاضر ۱.۵ میلیارد نفر به صورت ماهانه از پیام رسان واتسا‌پ استفاده می‌کنند که بیشتر آن‌ها این پیام رسان را به عنوان اصلی‌ترین ابزار ارتباطات موبایلی خود معرفی می‌کنند. با اضافه شدن قابلیت تماس گروهی به واتساپ گروه زیادی از افراد در سراسر دنیا به این قابلیت دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند یک گفت‌وگوی چهره به چهره با دوستان خود داشته باشند. در صورتی که این قابلیت واتساپ بدون مشکل ارائه شود شاهد فراگیر شدن سبک جدیدی از ارتباطات خواهیم بود.

منبع: engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه