قابلیت Stories اینستاگرام، روزانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چیزی حدود دو ماه از راه‌اندازی سرویس جدید اینستاگرام با عنوان Stories می‌گذرد. با وجود این‌که این قابلیت در کشورمان خیلی سریع میان کاربران پرتعداد اینستاگرام جا باز کرد، اما در کشورهای دیگر، تحلیل‌گران نسبت به آن خیلی هم خوش‌بین نبودند.

سرویسی که Stories در اختیار کاربران قرار می‌داد، بیش‌تر به‌عنوان یک قابلیت اصلی در شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت معرفی شده بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند، کاربران از این قابلیت تقریبا کپی‌برداری شده، استقبال نخواهند کرد.

اما حالا گزارشی منتشر شده که تمام این گمانه‌‎زنی‌ها را رد می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مجموعه‌ی Buzzfeed، سرویس Stories، شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، روزانه چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این رقم در حالی منتشر می‌شود که همین چند ماه پیش Buzzfeed در قالب گزارشی دیگر تایید کرده بود شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام روزانه پذیرای بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال است.

[ویدیو] چطور در اینستاگرام Story بسازیم؟

شاید اگر دو عدد ۵۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را کنار هم قرار بدهیم، آن هم برای قابلیت دم‌دستی مثل Stories که امکان ندارد، از اینستاگرام استفاده کنید، اما چشم‌تان به آن نیافتد، این تعداد کاربر روزانه چندان هم عجیب به‌نظر نرسد. اما باید درنظر داشته باشید که با گذشت تنها ۲ ماه از راه‌اندازی Stories، تعداد کاربران فعال این سرویس به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید در جریان گزارشی که یک ماه پیش منتشر شد، شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت ماهیانه بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. این یعنی سرویس Stories چیزی در حدود دو سوم از تعداد کاربران اسنپ‌چت را به‌خودش اختصاص داده که رقمی شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد. البته باید سابقه‌ی اینستاگرام و حمایت‌های فیسبوک به‌عنوان مالک این شبکه‌ی اجتماعی تصویری را هم در نظر داشت.

شما هم درباره‌ی این‌که تا چه میزان از این سرویس جدید استفاده می‌کنید برای‌مان بنویسید. آیا هر روز از Stories استفاده می‌کنید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است روزانه به‌طور متوسط چند استوری پست می‌کنید؟

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    مطلب بسیار جالبی بود
    مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه