قابی که حافظه‌ی داخلی سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج را افزایش می‌دهد

۲۹ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج جزو اولین گوشی‌هایی هستند که از کارت حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی نمی‌کنند و این موضوع ممکن است برای کسانی که به استفاده از کارت‌های حافظه عادت دارند ناخوشایند باشد، اما شرکت Incipio، فعال در زمینه‌ی تولید تجهیزات جانبی گوشی و تبلت قابی برای گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج طراحی و ساخته است که نه تنها یک کارت حافظه‌ی میکرو SD به دستگاه اضافه می‌کند، بلکه باتری آن را هم شارژ می‌کند.

شرکت Incipio، فعال در زمینه‌ی تولید تجهیزات جانبی دستگاه‌های قابل حمل، قابی ساخته است که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج را به کارت حافظه مجهز می‌کند.

در این قاب با نام تجاری offGRID یک کارت حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری تعبیه شده است. قاب offGRID از قابلیت Quick Charge 2.0 کاوالکام و ویژگی شارژ سریع سامسونگ پشتیبانی می‌کند و به میزان ۷۵ درصد گوشی‌های S6 و S6 اج را سریع‌تر شارژ می‌کند.

ASD ASD2

این قاب یک کلید مخصوص برای دادن آن در حالت شارژ و ذخیره دارد و فعلا به نظر نمی‌رسد که هر دو ویژگی را به طور هم‌زمان ارایه دهد. این قاب در حال حاضر با قیمت ۸۹.۹۹ دلار برای عموم در دسترس است.

منبع: Incipio

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    کی موجود می شه این کیف برای S6

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه