با قاب محافظ سن ‌دیسک، حافظه‌ی آیفون خود را افزایش دهید

۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سن ‌دیسک، یعنی همان شرکتی که آن را با کارت‌های حافظه‌ و هارد دیسک‌های با کیفیتش می‌شناسیم، قابی محافظ برای آیفون ساخته که در واقع نقش یک حافظه‌ی جانبی را هم برای گوشی شما ایفا می‌کند. این قاب، iXpand Memory Case نام دارد و می‌تواند تا ۱۲۸ گیگابایت به ظرفیت حافظه‌ی گوشی آیفون شما اضافه کند.

خیلی‌ها وقتی می‌خواهند آیفون بخرند، به دلیل محدودیت‌های مالی سراغ ارزان‌ترین نسخه‌ی آن می‌روند. ارزان‌ترین آیفون، همان نسخه‌ای است که کمترین ظرفیت حافظه را دارد؛ در آیفون‌های حاضر یعنی نسخه‌های ۱۶ گیگابایتی. به هر حال وقتی کمتر پول داده باشید، ظرفیت حافظه‌ی کمتری هم دارید. اکنون «سن دیسک» (SanDisk) قاب محافظی برای آیفون ۶ و آیفون ۶s ساخته که علاوه بر محافظت از آیفون شما، یک حافظه‌ی جانبی هم هست.

این قاب در نسخه‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی فروخته می‌شود. بنابراین اگر تا به حال برای ذخیره‌ی عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های موسیقی خود مشکل کمبود جا داشتید، با این قاب می‌توانید مشکل را حل کنید. با این حال از آن‌جایی که باید با iOS سر و کله بزنید و در محیط اندروید نیستید، اپلیکیشن‌ها را نمی‌توانید روی آن ذخیره کنید. این قاب به ترتیب ظرفیت حافظه در قیمت‌های ۶۰، ۱۰۰ و ۱۳۰ دلار به فروش می‌رسد. در پنجره‌ی زیر ویدیوی تبلیغاتی آن را ببینید.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    دیجی کالا لطفا این قاب رو بیار چون نیاز شدید داریم بهش!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه