شایعه: قرارداد سامسونگ و اپل در زمینه‌ی نمایشگرهای OLED

۲۳ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ و اپل

در منابع خبری کره‌ای ادعا شده که سامسونگ و اپل در مراحل نهایی مذاکرات درباره‌ی تامین پنل‌های OLED توسط سامسونگ برای اپل هستند.

احتمالا اپل تنها شرکتی نخواهد بود که با سامسونگ وارد شراکت می‌شود.

این‌طور که به نظر می‌رسد، اپل در سال‌های آینده در محصولات‌اش از نمایشگر‌های OLED استفاده خواهد کرد. براساس خبری که اخیرا در رسانه‌های کره‌ای منتشر شده، اپل و سامسونگ می‌خواهند قراردادی ببندند مبنی بر این که شرکت کره‌ای، پنل‌های OLED در اختیار اپل قرار دهد. در همین راستا، ظاهرا سامسونگ می‌خواهد یکی از کارخانه‌های تولید LCD را بفروشد تا ظرفیت تولید پنل‌های OLED را افزایش دهد.

در هر صورت، سامسونگ با فروش کارخانه‌ی تولید LCD می‌تواند درآمد حاصل از آن را در تولید پنل‌های LED متمرکز کند. در همین منبع کره‌ای ادعا شده که مذاکرات بین دو شرکت به سرعت پیش می‌رود. شاید سامسونگ بخواهد یک کارخانه مختص تولید OLED برای اپل تاسیس کند.

اگر مذاکرات به سرانجام برسد، طبیعتا میزان تقاضا برای پنل‌های OLED افزایش می‌یابد و سامسونگ به دنبال این خواهد بود که میزان عرضه‌ی این محصول را افزایش دهد. به این ترتیب، سامسونگ به بزرگ‌ترین تامین‌کننده‌ی نمایشگر برای اپل تبدیل خواهد شد و در این زمینه از ال‌جی سبقت خواهد گرفت. از این گذشته، احتمالا اپل تنها شرکتی نخواهد بود که با سامسونگ وارد شراکت می‌شود. دیگر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هوشمند هم احتمالا برای تامین پنل‌های OLED به سراغ سامسونگ خواهند آمد.

منبع: ET News

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    تمام شرکت های دنیا به این غول تکنولوژی وابسته هستند اپل هم از این قاعده مستثنا نیست

  2. Avatar علی جوادی

    تمام کمپانی های دنیا به سامسونگ وابسته ان…عشقس سامی جون

  3. Avatar ایمان

    نوسط سامسونگ برای اپل
    همین هم کافیه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه