قرعه‌کشی فروش ویژه دیجی‌کالا برگزار شد + ویدیو

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اتمام جشنواره‌ی فروش دیجی‌کالا که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ادامه داشت، قرعه‌کشی این فروش ویژه برگزار شد و برندگان خودروی تویوتا RAV4 و ۴ گوشی موبایل Apple iPhone 6s مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی دیجی‌کالا، در این قرعه‌کشی ۴ نفر از کاربران به اسامی: ریحانه برجی، داوود فرخی، امیر شیرازی و مریم مرتضایی، هر کدام برنده‌ی یک عدد تلفن همراه Apple iPhone 6s شدند. قرعه‌کشی تلفن همراه میان افرادی برگزار شد که از اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی خرید کرده بودند.

بخش هیجان‌انگیز این برنامه، انتخاب برنده‌ی خوش شانس خودروی تویوتا RAV4 بود که با برگزاری فرآیند قرعه‌کشی، سرکار خانم درنا هنرور، برنده‌ی خوش شانس این خودورو شدند.

RAV4_Winner_01

این قرعه‌کشی با حضور دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی ایران، مدیران ارشد و نماینده‌ی حقوقی شرکت دیجی‌کالا به همراه تعدادی از اصحاب رسانه، در ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. پس از شناخت برندگان، در حضور مدعوین، با این افراد تماس حاصل شد.

چنانچه در مورد کم و کیف، نحوه‌ی برگزاری و همچنین امتیازتان در این جشنواره، پرسشی دارید، با ایمیل PR@Digikala.com تماس بگیرید.

دیدگاه شما

۹۵ دیدگاه
  1. Avatar حکیم گمشادزهی فر

    سلام می خواهم در قرعه کش شرکت کنم باید چیکار کنم❓❓

  2. Avatar Sarajahani80

    دیگه قرعه کشی برگزار نمیکنند؟

  3. Avatar m

    حیف شد?

  4. Avatar علي

    بنظر من اگر بجای یک جایزه بزرگ، چندین جایزه کوچکتر میزاشتن و دل چندین مشتری رو شاد می کردن بهتر بود.

  5. Avatar طاهره

    سلام به همه

    خیلی خیلی خیلی مبارک برندگان باشه نوش جانتون دوستان

    و دوستانی که رو شانس سرمایه گذاری میکنید و بعدش که نمیشه نظریه های عجیب غریب میدید که جایزه رو تقسیم میکردید و اینا … یعنی عاشق بصیرت جالبتونم!!!!!

  6. Avatar نادر گرایلی

    به هیچ وجه دلمو خوش نکرده بودم به این جایزه.مبارکه برنده هاش باشه.همین که یه همسر خوب و مهربون با یه تن سالم دارم یعنی خیلی خوشبختم.مرسی دیجیکالا بابت فروشگاه خوبت.

  7. Avatar نوید پوریان

    سلام خدمت همه کارشناسان محترم و دوستان عزیز سال نو رو تبریک میگم و به برنده های خوش شانس هم تبریک میگم امیدوارم همیشه خوش شانس و موفق باشند ….. دوستان عزیز منم در اسن جشنواره حدود ۱۱ میلیون خرید داشتم که فکر کنم اصلا خرید بالاتر و. امتیاز بیشتر منظور نشده به قول خیلی از دوستان و. کاربران در ضمن در جشنواره اکثر اوقات اپلیکیشن در پرداخت نهایی ارور میداد و. همه ناچار بودن از کامپیوتر سفارششونو ثبت کنند…. به هر حال امیدوارم همه ایرانیان سال خوب و پر امیدی داشته باشند و هیچ کس نیاز به بخت و. اقبال برای رسیدن به ارزوهاش نداشته باشه با ارزوی بهترین ها برای همه
    نوید. پوریان

  8. Avatar جلال

    باسلام
    مبارک همه برنده ها باشه
    وتبریک به دیجی کالا که جایزه واقعی میده نه مثل خیلی از شرکت ها فقط مجازی جایزه میذارن…

  9. Avatar حمید

    منطقی نیست به این شانسها دل بستن! هر ماه کلی قرعه کشی تو این مملکت انجام میشه و قاعداتاً شانس برنده شدن توش ناچیزه. اگر هم کسی می بره واقعا بخت بهش رو کرده، من تا حالا یه باز هم تو قرعه کشی ها چیزی نبردم D:

  10. Avatar مهران محجوبی

    مبارکشون باشه
    انشالله دل همه جوانها شاد باشه و همه زندگی خوبی داشته باشند.

  11. Avatar ابراهیم توحیدلو

    دیجی عزیز سال جدید و تبریک میگم مبارک باشه جایزه ها برای دوستان که برنده شدن
    ولی کاش به جای ماشین همون گوشی بود تا تعداد زیاد میشد و همه کاربران و اعضاء خانواده دیجی راضی تر میشدن بازم ممنونم از شما دوستان دیجی کالا

  12. Avatar محمد حسين چهري

    باباخودتونو کشتید.
    شما وقتی به دیجی کالا اعتماد کردید و خیلی از وسایلتون رو از دیجی کالا میخرید یعنی بهش اعتماد و اطمینان کردید ! پس توی قرعه مشی هم بهش اعتماد کنید.
    شده جریان اون جمله که میگه هرکی با ما نیست علیه ماست. دلیل نمیشه شما برنده نشدین، دروغ و تقلبی تو کار بوده باشه.

    بعدشم همینه که هست، دیجی کالا تقلب هم کرده باشه تازه میشه مثل شرکت های دیگه، پس همه همینن! البته دیجی کالا منصف هستش به نظر من.
    یه عده میگن خرید و امتیاز بیشتر چه نقشی داشته و اصلا به کار نیومده.

    سواد دارین شما ؟
    فرض کنین ١٨ بهمن شماره سفارش ها ۱۰,۰۰۰ بوده باشه و ١٨ اسفند هم با شماره ۲۰,۰۰۰ سفارش ها تموم شده باشن.
    اون آقایی که ۵٠٠ امتیاز داشته مسلما شانسش بیشتره تا اونی که ٢٠ امتیاز داشته.
    چون وقتی یه شماره سفارش به صورت رندوم انتخاب بشه احتمال اینکه جز اون ۵٠٠ تا باشه بیشتره تا اون ٢٠تا.
    از یه طرف هم اون ۵٠٠ امتیاز داره با ٩۵٠٠ امتیاز از اشخاص دیگه رقابت میکنه که اینبار شانس اون ۵٠٠ امتیاز کمتر هستش. کمی واقع بین باشین.
    خود من هم خرید داشتم. ولی هیچوقت اینطوری نگفتم. حتی به یه گوشی اپل بیشتر از RAV4 نیاز داشتم. ولی خب نشد. بیام خودمو بکشم ؟ اگرم هزینه ای کردم اومده تو زندگی خودم و دیجی کالا منو مجبور نکرده بود که ازش خرید کنم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه