ظاهرا قرار است قسمت اول استارکرفت بازسازی شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، شرکت بازی‌سازی «بلیزارد» می‌خواهد در پاییز امسال، یک نسخه‌ی بازسازی شده از قسمت اول بازی «استارکرفت» (Starcraft) را عرضه کند. این خبر را وب‌سایت کره‌ای iNews24 منشر کرده است. طبق این خبر، قرار است در ماه سپتامبر، رونمایی اولیه‌ی از بازسازی استارکرفت را ببینیم. اطلاعات بیشتر از این بازی هم در ماه نوامبر و طی رویداد «بلیزکان» امسال منتشر خواهد شد.

قسمت اول بازی استارکرفت هنوز هم محبوبیت زیادی دارد.

ظاهرا بازسازی استارکرفت قرار است گرافیک بهتری داشته باشد و از یک رابط کاربری جدید استفاده کند. با این حال، روند بازی استارکرفت، درست مثل نسخه‌ی اصلی که در سال ۱۹۹۸ عرضه شده بود باقی خواهد ماند. منابع متعددی این خبر را به خبرگزاری iNews داده‌اند، اما اطلاعات بیشتری از این بازسازی منتشر نشده است.

احتمال اینکه رونمایی از این بازسازی را در ماه سپتامبر و طی فینال مسابقات جهانی استارکرفت ۲ ببینیم کم نیست. فینال مسابقات جهانی استارکرفت قرار است در روز دهم و یازدهم ماه سپتامبر در مکزیکو سیتی برگزار شود. مسابقه‌ی بعدی بازی‌های جهانی استارکرفت ۲ تا یک هفته‌ی دیگر و در کانادا برگزار می‌شود.

StarCraft-1

قسمت اول بازی استارکرفت هنوز هم محبوبیت زیادی دارد و بازی‌کننده‌های زیادی در کره‌ی جنوبی، هنوز هم مشغول انجام این بازی هستند. حتی با اینکه ۱۸ سال از عرضه‌ی این بازی گذشته، هنوز هم افراد زیادی در کره‌ی جنوبی مشغول بازی کردن استارکرفت ۱ هستند. این بازی در کره‌ی جنوبی،‌ از نظر محبوبیت پس از عناوین جدیدی مثل Overwatch یا League of Legends قرار دارد.

منبع: Gamespot

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه