قسمت اول Life is Strange را رایگان دانلود کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دی ماه سال گذشته بود که شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس، قسمت اول بازی سریالی Life is Strange را عرضه کرد. عرضه‌ی این بازی سریالی به صورت چند قسمتی و تا اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی ادامه داشت و این بازی توانست بازخوردهای بسیار خوبی بگیرد. شرکت اسکوئرانیکس دیروز اعلام کرد که از این پس، قسمت اول بازی Life is Strange رایگان خواهد بود.

بازی Life is Strange توانست در مراسم BAFTA جایزه‌ی بهترین داستان سال را دریافت کند.

بازی Life is Strange یک بازی ماجرایی و داستان-محور است و ساختاری شبیه به بازی‌های استودیوی Telltale (مجموعه‌ی Walking Dead یا Game of Thrones) دارد؛ طوری که انتخاب‌های بازی‌کننده‌ها در روند داستان تاثیر می‌گذارند. در حالی که در بازی‌های این سبکی، بازی‌کننده‌ها معمولا روندشان را قبل از انتخاب‌های مهم ذخیره می‌کردند و سعی می‌کردند دوباره قسمت‌های مهم را تکرار کنند، بازی Life is Strange می‌گذارد تا اگر از انتخاب‌تان خوش‌تان نیامده، برای مدت زمان محدودی به عقب برگردید و انتخاب‌تان را تغییر دهد.

LifeisStrange-1

بازی شخصیت Chloe یکی از بهترین بخش‌های Life is Strange بود.

داستان و شخصیت‌های Life is Strange آن‌قدر خوب از آب در آمدند که این بازی هم از سوی گیمرها و هم از سوی منتقدان بازخورد بسیار خوبی گرفت. این بازی توانست در مراسم BAFTA جایزه‌ی بهترین داستان را دریافت کند و در کارنامه‌اش هم‌چنین بیش از ۷۵ جایزه‌ی «بهترین بازی سال» را دارد.

قسمت اول این بازی که Chrysalis نام دارد، روی تمام پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس۳۶۰، پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳ و رایانه‌های شخصی رایگان شده است، در نتیجه در حال حاضر می‌توانید آن را بدون هیچ محدودیتی دانلود کنید.

منبع: Polygon

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    فوق العاده بود. کافیه غرق موزیک و داستانش بشید تا روزی چند ساعت برید تو یه دنیای دیگه…

  2. Avatar Apha1

    خداییش بازی قشنگی بود! داستانش اونقدر گیرا بود که بعد از تموم شدن هر اپیزود، دلم میخواست کلاسامو بپیچونم و اپیزود بعدی رو شروع کنم! حتی سر کلاسم لحظه شماری میکردم که برگردم خونه و اپیزود بعدی رو بازی کنم!!

  3. Avatar Ali

    سلام. قسمت های بعدیش رو چطور تهیه و بازی کنیم؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه